Väärinpysäköinti nyt vaan on aina oma valinta. Täällä sitten naristaan kun sakko on napsahtanut, tuo kiekkopysäköinti vaan huvittaa tyyliin etsikää sellainen huoltsikka missä ei tarvi kiekkoa. Muutaman sekunnin työ laittaa se kiekko. Välinpitämättömyys muista/säännöistä nyt vaan lisääntyy ja siitä seurauksena on kehitetty valvontaa.
Väärinpysäköinti
5
<50
Vastaukset
- diipadaii
Kunpa valvoisivatkin väärinpysäköintiä.
Kaikkea muuta valvovat. Nämä yksityiset. Kunnallisella puolella hieman kohtuullisempaa valvontaa.
Ootapa ite kun napsahtaa sakko unohduksesta. - en.ajatellut.maksaa
Vaan miksi minun pitäisi maksaa, jos joku muu on väitetysti pysäköinyt väärin minun ollessa toisella mantereella? Parkki-Paten mielestä pitää, vaikka eivät perustele, että miksi.
- noooh
Noooh... väärinpysäköijä ajelee mieluumin vaikka toiseen pitäjään kuin alentuu käyttämään 5 sekuntia kiekon laittamiseen.. melko kalliit periaatteet...
Isoin ongelma parkkifirmojen kanssa on se että jos kuski ei maksa, ne perii maksua omistajalta.
Miksi?
MIKSI?
Miksi ei peritä suoraan kuskilta, vaan usein väärältä henkilöltä?- kerro.kerro.meillekin
Hyvät on kysymykset, kerro jos tiedät, itse en tiedä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869