se olisi tärkeintä nyt

ettäselviäisin

Olen surullinen, kun et tiedä kaikkea totuutta. Todella surullinen. Jos tietäisit, se auttaisi jotenkin jaksamaan. Se, että sinä tietäisit olisi kaikkein tärkeintä. En tosiaankaan tiedä miten selviän. Kaikki täällä vie viimeiset voimani ja yritän kertoa, ettet tiedä kaikkea. n->m

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erossavaiyhdessä

Mitä mun (jos olisin hän) pitäis sitten tietää?

• ettäselviäisin

Että moni asia on päinvastoin ja, että moni asia on enemmän mitä tiedät. voimani ei riitä enää, olen muserrettu. Tunteeni ovat niin aidot, todelliset, vilpittömät ettei ne kuulu tänne.. Tai etten voi niiden kanssa täällä olla. Olisi ollut vaan tärkeää, että olisit tietänyt totuuden.

• erossavaiyhdessä
        ettäselviäisin kirjoitti:

Että moni asia on päinvastoin ja, että moni asia on enemmän mitä tiedät. voimani ei riitä enää, olen muserrettu. Tunteeni ovat niin aidot, todelliset, vilpittömät ettei ne kuulu tänne.. Tai etten voi niiden kanssa täällä olla. Olisi ollut vaan tärkeää, että olisit tietänyt totuuden.

Eipä hirveästi selventänyt asiaa, että mitä haluat sanoa...? Haluaisin tietää.

• erossavaiyhdessä
        ettäselviäisin kirjoitti:

Ei selventänyt asiaa ainakaan mulle? Mitähän sä haluat sanoa? Haluaisin tietää. Mieluiten irl.

• pakkoJaksaa

Kirjoitan Inhottavan kliseen eli se on sinun käsissäsi. sen miten annat kaiken vaikuttaa itseesi. Aina tulee olemaan vastuksia edessämme, joihin kukaan muu ei voi vaikuttaa kuin me itse. Se on rankkaa, mutta totta. Välillä joudumme rämpimään pohjamutia myöten.

• selviäntaien

Pohjamudassa menen kyllä, täysin pohjaa myöten. Kai sitä jossain vaiheessa nousen. Täytyy yrittää kun oon uiskennellut tarpeeksi.

• lapsellista

Voisit kokeilla saako miehen säälikortilla ? Nuorella friidulla se voisi ainakin onnata.

• selviänjotenkin

Vääräksi vääntynyt sydän ja mieli ajattelee noin. Siihen on jokaisella oikeus. Säälin pyytämisestä ei ole kyse.

• Enminäkään

kestä täällä olla tunteineni. Tuntuu kokoajan että revittäisiin sydäntä rinnasta. Sä/hän vain muutit kaikki mun käsitykset naisesta. Mulle ei annettu mitään valmista polkua kulkea suoraan maaliin. Kaikki piti oppia kantapään kautta. En mä vain voinut tietää mitä sä halusit. En tiennytkään naisista juuri mitään silloin enkä väitä vieläkään tietäväni. Nyt on voimat ihan lopussa enkä tiedä mitä tehdä...tai tiedän mitä tahtoisin mutten voi sitäkään.

• sanosehänelle

Mikä sua estää sanomasta? Jos olisit hän haluaisin ehdottomasti kuulla kaiken!

• selviänsilloin

Toivon, että hetki järjestyy. Kerron kyllä silloin mielelläni.

• staytrueforyourvalues

Älä ole surullinen, ei se mitään. Tiedät, että mä rakastan sua. Sä tiedät mun totuuden, se riittää mulle.

Aavistan kyllä aika pitkälle tapahtumat ja siihen vaikuttaneet tekijät. Siksi en keneenkään siellä enää luotakaan, koska tekivät se mun selän takana.

Mä olen maksanut kovan hinnan tästä ja kuitti kirjattiin mulle väärillä tiedoilla. Se vituttaa myös mua yhä edelleen. Mikä maan perii, mikä on yli muiden? Ei se peli, mitä ne pelasi syyttäen mua peluriksi.

Mutta älä vaan sinäkään lähesty asiassasi. "Oikeushan" on jo tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe