..vaan kun en saa selvää niiden onnellisten apinoiden puheesta, jotka ovat vain nauttimassa ilmaisesta ylöspidosta. En voi keskustella, käydä dialogia, koska en vittu saa selvää siitä kummallisesta sössötyksestä.
Ei kehtaa kokoajan kysyä, että anteeksi, mitä? mitä? mitä? tä? hä?
Ei suljetussa muuta vikaa olisi..
8
<50
Vastaukset
- 2_kertaa_suljetulla
Arvasin että on sinun aloitus vaikka en nähnyt nikkiä.Katsos kun ne syöttää niitä leptejä niille kasapäin.Saman huomasin kun viimeistä kertaa olin osastolla.Jos sanoi että anteeksi mitä niin sama sössötyslitania tuli uudestaan mihin sitten nyökyttelin päätä ja sanoin että joo niinhän se on vaikka en tajunnut mitään.
- Kylmät_kädet___
Meikäkin sortuu aina vain kohteliaasti nyökyttelemään, vaikka en tajua sanaakaan, mitä ne tulee mulle suu vaahdossa selittämään.
- avaimet_vai_ei
Olen itse päässyt käymään lyhyesti niin sanotussa mielisairaalassa ja tuolloin minun oli vaikea erottaa henkilökuntaa "potilaista". Keskimäärin jäi sellainen kuva, että paljon epäluotettavammilta ja oudolta vaikutti henkilökunnan jäsenet kuin varsinainen "asiakaskunta".
- Kylmät_kädet___
Ainakin Oulun Peltolassa henkilökunta oli tosi järkevän oloisia, sekä passiivisia. Ne vain istui kahvihuoneessa, kun joku pienikalloinen mölli käytti seksuaalisesti hyväksi pitkää mallityttöä, joka ei edes tajunnut, missä on.
- SinunHoitajasi
Kylmät_kädet___ kirjoitti:
Ainakin Oulun Peltolassa henkilökunta oli tosi järkevän oloisia, sekä passiivisia. Ne vain istui kahvihuoneessa, kun joku pienikalloinen mölli käytti seksuaalisesti hyväksi pitkää mallityttöä, joka ei edes tajunnut, missä on.
Totta tuo ja kiva kun kerroit, että olet pienikalloinen mölli. Tuo taas, että siellä olisi ollut pitkä mallityttö, jota käytit hyväksi, on vain sairas fantasiasi.
Juuri noiden harhojesi takia siellä sairaalassa olit.
Mene sekoilemaan alkoholismi -palstalle takaisin. - Kylmät_kädet___
SinunHoitajasi kirjoitti:
Totta tuo ja kiva kun kerroit, että olet pienikalloinen mölli. Tuo taas, että siellä olisi ollut pitkä mallityttö, jota käytit hyväksi, on vain sairas fantasiasi.
Juuri noiden harhojesi takia siellä sairaalassa olit.
Mene sekoilemaan alkoholismi -palstalle takaisin.Minna oli tytön nimi, muistaakseni, ja osasto 4. Vuosilukua en muista, ehkä 2010.
- 98887654567
Puohitien juoppo paviaani on kerinnyt tännekin lässyttämään paskaa. Etköhän Kylmis siirtyisi takaisin alkoholi palstalle ennen kuin teen sinulle ovi rynnäkön.
- Kylmät_kädet___
No tiedät aivan varmasti, että siinä käy sinulle huonosti. En puhu sähköansasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862