P-Mies!!!!¡ Minkä sait aikaan? No sen, että on älytön ikävääää!
Ei kädet riitä enää kertomaan
13
<50
Vastaukset
- hmm___
No kukas se siellä huutelee? :o
- yxpmies
Täälläkin on mahdollista tulla tunnistetuksi. Lisätunnisteita? Ja ennenkaikkea jos olet nainen johon haluaisin tutustua mut onnistuin puhumaan vaan puutaheinää enkä pyytämään sua vaikkapa tuijottelemaan pilviä. Nämä hallitsemattomat tunnemyrskyt "auttoi" osaltaan varsinkin kun viimeksi nähtiin. Mä en tajunnut ollenkaan mitä siinä tapahtui. Sä olit siinä ja sitten poissa. Tosiaan tuntui, että suikale aikaa katosi johonkin siitä välistä. Vaikkei tietenkään ole mikään selitys. Mä vaan oon tällanen tollo. Ikävä on.
- älähän_huoli
Syksyä kohden tulee pilviä riittämään. Ei se äly toisella pelannut sen vertaa. Vieläkin olo kuin olisi pudonnut hiekkamäkeä alas, mullinmallin. Hölmistynyt ilme naamalla ja silmät - kalvoilla pyörii jotakin - jonnekin hukun. Heh on niin hiton ikävä, en tiedä kumpaa yritän lohduttaa enemmän sinua vai itseäni.
- kevätolikesäonsyksysaa
Sulle yxpmies. Kertomasi passaa aika hyvin, ja mukavasti ilmaistu. Kaikki selviää livenä, kun vain kestää tän ikävän. Jos hän olet niin vieressäsi koin yllättävää rauhaa ja tosiaan aikaa pyyhkiytyi välistä pois. Ps. en kehdannut katsoa taakseni, vaikka mieli teki kovasti.
- yxpmies
Elimistö on sellaisessa ilo-tilassa, et sitä puuroa ei tähän saa naputeltua. Ihmeisiin täytynee alkaa uskoa. Olis kiva tutkailla suloisia silmiäsi - vaikka sateessa :)
- Puklasin
Minun elimistö taas on sellaisessa tilassa että seuraava yrjö lentää todella kauas. Darraa.
- kevätolikesäonsyksysaa
Me tullaan näkemään livenä, ei huolta. Älkää vaivautuko arvioimaan onko hän juuri se oikea. Livessä on juuri hän se oikea. Toki toivon, että yxpmies on juuri hän. Vuodetkaan eivät saaneet häntä unohtamaan. Hyvät asiat ei unohdu. Kauniita Unia yöhösi toivottelen.
- yxpmies
Sitä odotellessa. Kivat unet sullekin.
....sulle kans Darraaja. - kevätolikesäonsyksysaa
Ihan samoilla aatoksilla tänäänkin. Iltaa kohden säätilakin vähän kohentunut. En unohda Sinua en : )
- Pusipusipussss
Mäkin kaipaan söpöä P-miestä. On parasta, mitä ikuna on mulle tapahtunu <3
- missämissämissä
Missäs päin tämä P asuu?
- jaakkomiäs
Itiksessä
- kevätolikesäonsyksysaa
No nythän alkaa sekavaks mennä tää osio. Niin varmaan meen minäkin sitten, kun hänet nään. Ei haittaa...kai siit sitten toipuu, vaikka mielellään olisin onnesta sekaisin pitempäänkin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708