Minä vain roikun sinussa ja sinä et välitä. Roikun ajatuksessa meistä, mutta sinua ei kiinnosta.
Haluan sinut, mutta en voi saada
6
<50
Vastaukset
- postinjakelija
Onneksi laitoit tänne niin kaikki näkevät, ei mene viesti hukkaan. Toisin hankalaa jos suoraan kohteeseen, muut eivät tietäisi mitään.
- vaihdamaisemaa
Et niin jos olet liian nuori. Yli kymmenen vuotta on ehdottomasti liikaa.
- 25vuottaväliin
Pistetäänkö
- ajatuksia_ajatuksista
Olen hyvin kiinnostunut ajatuksistasi ja välitän niistä suuresti. Kaikki päivät ajattelen että mitähän sinä ajattelet ja roikutkohan edelleen seuraavana päivänä samassa ajatuksessa, ja se kaikki on niin kiinnostavaa. Tänään sitä ajatteluani sinun ajatuksista häiritsi hetken se, mitä nyt kaikki muut ajattelee, näistä sinun ajatuksista, kun laitoit ajatuksesi minusta näin julkiseksi, mutta sitten ajattelin, että en enää voi ajattele sitä, koska ajattelin, että siinä olisi jo ihan liikaa ajateltavaa.
- siitäsesittenlähti
Ajatella.... ;)
- poistuutää
Et oo yksin. En usko et roikun...roikkuminen on aina huono juttu..., mä en o sitä tyyppiä. Oon ihanan paskana kun nähdään, mut se ei estä mua ajattelemasta häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872