Siitä ei nyt ole epäilystäkään, ettenkö minä välittäisi sinusta. En silti seuraa sinua tms. ollaan vain niin kuin ei koko asiaa olisikaan. vaikka sitten tuttuina. ole aivan rauhassa vain ja vapaa. Hyvää yötä ja kiitän samalla. On ollut ilo tavata sinut, sinä ihana ihminen :)
Kiitollisena nukkumaan
8
<50
Vastaukset
- Hyvää_yötä
Kiitos, ollaan kuin ei tunnettaisi, ainiin, eihän tunnetakaan!
- muttatuskinmulle
mutta kun en halua olla rauhassa ja vapaa. Hyvää yötä!
- hämeesonhitaat
Niin siä toinen ihana ihminnen.Ollaan molemmat kummiskin niin pirskatin rauhallisia että vaivutaan vaan haaveilemmaan toisistamme.Tarttis tehrä jotain muutakki ku kattoo suu sepposen selällään anteeks auki.
- eimulleKuhanfiilistelen
Kamala teksti (anteeksi mutta on). Ajatteles jos joku on tiennyt ikuisuuden sen minkä sä nyt itse myönsit. Että joku olis välittänyt susta kauan ja ikävöinyt yksin. Ja sit sä toteat: katoppa vaan olihan se näin kuitenkin mut enpä anna asian vaikuttaa mihinkään jatkossakaan. Melkein pahempi kuin ettet sanois mitään.
Eiks toinen halua sun välittämistä vai miks pakoilet?- EimitäänHätiä
Ei halua. Väsyttää. Nukkuos hyvin, yötä rauhallistakin.
- VanginToive
EimitäänHätiä kirjoitti:
Ei halua. Väsyttää. Nukkuos hyvin, yötä rauhallistakin.
- pimeänjälkvalo
aika surullista musiikkia oli.Rakkaus kantaa kummiskin meitä.
- Muutateekään
Kenellehän lienee suunnattu tämäkin. Välitän aivan liikaa sinusta. Et ole huomannut minua juurikaan viime päivinä, mutta minä ajattelen vain sinua. Tahtoisin niin sanoa muutakin, mutta hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664322TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2991764Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231515- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394