Moi kaikki kanssasisaret ja -veljet. Tämä hormonaalisen aknen kanssa tappeleva kolmekymppinen täti jakaa nyt teidän kanssanne yhden huomatun ja testatun vinkin. Itselleni tuli varsin paljon finnejä ja isoja kipeitä kystiakin korvien ympärille, lähinnä hiusrajaan ja korvarustoon korvan taakse, sekä niskan/kaulan seudulle ja yläselkään. Paikallistin ongelman shampooseen. Joillakin shampoilla ongelma oli päällä, mutta hävisi viikossa kun vaihdoin eri shampooseen. En nyt kerro merkkejä, ettei mene mainostukseksi tai parjaamiseksi, mutta idea on se, että vaihda shampoomerkkiä! Tarkkailkaa erityisesti INCIä ja kokeilkaa eko-puolen shampoita. Testatkaa ainakin sen 7 kertaa ennen kuin tuomitsette tai juhlitte.
Huomio, keillä finnejä korvien ympärillä
Testattu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184