Tää tais olla tässä

Hahöl

Moi vaan kaikki!

Mä ajattelin nyt tänne kirjottaa.. öö.. en ees tiedä miksi.

Mutta asiaan. Mä oon ajatellut tehdä lopun mun elämästä. Mulla on hyvin kaikki perusasiat. On paljon ihania kavereita, on rakastava perhe, on kesätöitä, on opiskelupaikka, josta valmistuisin unelma-ammattiini.. Mut mä vaan olen masentunut. Olen kokeillut sähköhoitoa myöden kaikki mahdolliset masennuksen parannushoidot. Mikään ei auta. Se on masentavaa.

Mitkä asiat sitten on pielessä? No. Ylipäätään se tosiasia, että mä en oo ikinä oikeasti onnellinen. Kaikki vaan ahdistaa ja masentaa. Mä oon ruvennu ajatteleen, että kaikki ihmiset ei vaan oo onnellisia. Mä kuulun niihin. Mä oon epätoivoisesti rakastunut ihmiseen, jolta en tule koskaan saamaan vastarakkautta. Mä en pysty puhumaan asioista, vaan patoan sydämeeni kaikki mulle sattuneet kauheimmat asiat ja murehdin niitä itsekseni. Aina kun mä käyn poliklinikalla juttelemassa mun terapeutin (tai mikä hän nyt onkaan) kanssa, mä alan puhua vaan kaikesta turhasta. En ikinä pysty puhumaan niistä asioista, jotka oikeesti painaa mua ja jotka tekee mut huonommaksi ihmiseksi. Mä oon vankina omassa itsessäni. Ja mä haluan vapaaksi. Mä en näe muuta ratkaisua kuin itsemurhan. Mä tiedän, että se on vitun itsekästä ja läheiset kärsii, mutta mä oon jo yrittänyt kaikkeni. Mä oon pistänyt parastani, mutta enempään en pysty. Kyllä ne joskus yli pääsee. Mä kirjotin jo kaikille rakkaille jäähyväiskirjeet, jotka auttaa toivottavasti heitä käsittelemään surua ja pääsemään yli tästä. Kyllä he varmaan ymmärtää, että näin mun on paras olla. Olla olematta.

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dibva

Joo vittu vedä vaan ittes kiikkuun. Tollasia mulkkuja, itsekeskeisiä paskoja ei tarvitakkaan. Tulitko tänne huomiohuoraamaan vai mikä sai kirjottamaan?

• suomessaasuvanainen

Tiesitkö että voit kuolla kun yritättehdä itsemurhaa? Tiedän oli maailman ärsyttävin kysymys(en pääse mihinkään tästä omahyväsyydestä >:() sun ruumis kyllä voi kuolla mutta sielusi ei jota yrität tappaa. Mäkin kiroan ja räyhään yksinäni tätä muka helvetti elämää mutta oikea helvetti onki kuoleman jälkeen. Että onpa mukavaa.. vissii tämä katkeruus yms pitää elämällä elää pois että hoi hyvin mielin kuolla. Siihen vaa ei ole mitään konkreettista ohjetta että teeppä näin ja näin. Ps. Suomi maailman kakin maa ihmisten asua! Koska me ei olla enää inhimmillisiä vaan apinoita,zombeja,lehmiä,robotteja,.. yms yms yms :(

• Kolmenäiti3

Vain harva ihminen on usein onnellinen, moni on tyytyväinen ja lähes kaikki silloin tällöin tyytymättömiä tai onnettomia.

Luettelit paljon asioita, jotka sinulla ovat hyvin. Mitähän ne ovat ne asiat, jotka eivät ole hyvin ja jotka tekevät sinun onnettomaksi ja joista et kykene puhumaan terapeutille. Pystytkö määrittelemään ne?

Kukaan ihminen ei ole toista huonompi - tai parempi; on vain erilaisia ihmisiä ja erilaisia elämiä. Omilla ajatuksillamme on suurin vaikutus siihen, millaiseksi ymmärrämme oman elämämme ja arvomme ihmisenä; tämän varmasti tiedätkin.

Uskoisin, että tiedät myös sen, että sinulla on hyvin paljon kaikenlaista sellaista, mistä monet ihmiset vain haaveilevat. Harmi, ettet arvosta niitä asioita vaan halua keskittyä asioihin, jotka ovat mielestäsi pielessä.

Onni ei tule ulkoapäin eikä toisilta ihmisiltä - kaikki tapahtuu meidän omien korviemme välissä.

Olen kolmen aikuisen lapsen äiti ja en voisi kuvitella itselleni pahempaa kohtaloa kuin lapseni itsemurha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7251
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3360
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1490
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      1401
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1386
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      181
      1380
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      144
      1249
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      51
      1153
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      166
      985
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      976
    Aihe