että onko mulla poikakaveria ja mikä sen nimi on ;D Mieleni teki lipsauttaa sun nimi mutta päätin sitten kuitenkin kertoa sen surullisen totuuden ettei mulla ketään ooo :(
Kummityttö uteli tänään
6
<50
Vastaukset
- OminTämän
Vois, vaikka olla minulle - niin kuin varmaan monelle muullekin. Ihanan kuuloinen "tarina" joka tapauksessa - tavallaan. :)
Kohta unten maille. Toivottelen siis rauhallisia, iloisia unia ja niiden (suurin piirtein) toteutumista irl, pikimmiten! :)- meenkansnukkuun
Kiitos samoin :)
- ElämänAakkoset
Olit vaan sanonut, että ehkäpä olisi jos vain uskaltaisit ottaa yhteyttä kaivattuusi. Mutta kun pupu on pöksyissä, niin siitä kaikesta ei tule mitään. Kummityttökin oppisi niitä elämän aakkosia.
- sairaslomalaiselta
Tämä voisi melkein olla minulta, muttei ole ;D)) lapset on niin hauskoja. olisit vain lipsauttanut, niin tyttö olisi lipsauttanut sen varmasti jossain "sopivassa" tilanteessa eteenpäin ;D
- M....Mies
Olisit lipsauttanut nimen, sillä ei se niin vaarallista ole. :) Ainakin kummityttö olisi saanut jutun aihetta siitä ja olisi kertonut tarinaa sukulaisille. Mukavan kuuloinen tarina :)
Nyt syömään ja kuudeksi salille.
Mukavaa tiistaita. :)- mukavaatiiastaiiltaa
Kiitos samoin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057