Onkos täällä muita kaloja joilla on nouseva merkki skorpioni?
Olisi mielenkiintoista tietää miten koette ko. merkkien vaikuttavan itseenne..?
Itse olen molempien merkkien huomannut vaikuttavan melko paljon luonteeseeni..eri tilanteissa toinen on hallitsevampi,ja varsinkin näin vanhetessa (23v) skorpioni on tullut yhä enemmän esiin.
Lueskelin noita muiden aiemmin kirjoittamia juttuja, ja siellä esimerkiksi puhuttiin kalojen "kaksinaamaisuudesta". Tavallaan se pitää kohdallani paikkansa, tosin en ole sitä pahansuovasti. On vain paljon helpompaa olla hyvissä väleissä mahdollisimman monen kanssa, ja useimmiten tulenkin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Olen erittäin seurallinen ja menevä (skorpionia?), joskin olen kovin epävarma lähes kaikissa tilanteissa, mutta en hakua näyttää sitä. Sama pätee myös jos suutun. Tunnen erittäin syvästi kaikkia tunteita, mutta niiden näyttäminen on paljon vaikeampaa ja usein peitän ne huumorin taakse. Olen jostain lukenut, että yksikään kalan tunnetila ei ole oikein aito, ja se pitääkin kohdallani hyvin paikkansa.
Ja jos jostain loukkaannun,en unohda sitä koskaan. En useimmiten näytä sitä,eikä toinen välttämättä edes aavista loukaanneensa minua, mutta kyllä sen aina jollain monimutkaisella tavalla osoitan ja kaikki jää kytemään sisälleni. Sama pätee myös toisinpäin;jos joku on ollut minulle hyvä, olen ikuisesti kiitollinen ja yritän korvata sen niin hyvin kuin pystyn.
Syvät tunteet ovat esillä myös rakkaudessa, ja juuri eritoten siinä. Kun rakastun, rakastun kunnolla,enkä pääse siitä tunteesta millään eroon. Tosin en ole siinäkään hyvä ilmaisemaan tunteitani , mutta intohimoinen olen. Pystyn kuitenkin olemaan äärimmäisen intohimoinen ilman minkäänlaista tunnettakin, en ole koskaan sekoittanut rakkautta ja seksiä keskenään.
Ilmiselvää kalaa minussa on se, miten imen ja aistin toisten tunteita jatkuvasti, samoin kuin se että pystyn vaihtamaan tunnetilaani erittäin nopeasti, kätken todelliset tunteeni naamion taakse.
Kaiken kaikkiaan tuntuu, että minussa on paljon ristiriitaisia tunteita pinnan alla, joista yritän aina päästä selville pohdiskelemalla ja analysoimalla, joka on muuten muussakin elämässä hyvin hallitseva piirre minussa.
Kaipaan jatkuvasti rakkauden- ja huomionosoituksia, mutta itse en välttämättä kykene antamaan samalla mitalla takaisin. Johtunee epävarmuudestani, en tiedä.
Kaksi läheisintä ystävääni ovat myös kaloja, ja heissäkin on paljon samaa kuin itsessäni. Koska masennumme kaikki helposti ja toisillemme pystymme siitä puhumaankin, voitte kuvitella kuinka vetistä elämämme välillä on:)
Olisi kiva kuulla muiden kommentteja ja kokemuksia!
Aurinko kalat ja nouseva skorpioni
6
2404
Vastaukset
- Lohirouva
Minä olen kala ja nousevalta merkiltäni skorpioni. Olen kyllä sinua vanhempi, 48 v. Olen hyvä kuuntelija jolle kaikki työkaverit jne. tulevat kertomaan huoliaan. Olen liiankin epävarma ja vastaanottavainen myötäilijä. Olen hiljainen ja yritän olla kaikille mieliksi, pelkään kuollakseni riitää ja epäsopua. Siksi usein väistänkin enkä antaudu väittelyyn, vaikka tiedän olevani oikeassa. Nämä ovat tyypillisiä ominaisuuksia kalalle. Mutta skorpioni tulee aika ajoin esiin voimakkaana seksuaalisena vetovoimana. Seuraa saan helposti ja minua sanotaan seksikkääksi ja vetovoimaiseksi vielä näilläkin ikävuosilla! Skorpionina olen kai rohkea, joskus tuntuu, että hullun rohkea tekemään hetken mielijohteesta sellaista jota moni varmaan ihmettelisi jos tietäisi. Eli meillä on siis kuin kaksi persoonallisuutta. Epävarma kala ja rohkea skorpioni. Ainakin nämä ominaisuudet tunnistan itsessäni.
- kalatkalat
Hellou. Mäki oon kalat ja nousevalta skorppari ja myös aurinko:) Eli samat ku sä? ootkos sä syntyny 10.3. kenties? nimittäin mä oon. Mussakin on todella omituisia piirteitä..Minä loukkaannun aika helposti monista asioista jos vaikka ystäväni sanoo minulle jotakin tai jotain, mutta se unohtuu päivä päivältä helposti.. Olen itse vasta kohta 14. onko sinulla muuten mitään semmosia piirteitä että sulla on liian kovat tunteet jotain kohtaan ja et voi saada sitä millään pois ajatuksistas? teetkö yleensä kaikki asiasi mitä tahdot tehdä toteen? Minä teen monet asiani toteen siksi koska minulla on joku ihmeellinen tunne että kaikki onnistuu nyt tai ei koskaan, ja ne ihmeellistä kyllä onnistuu aina melkeimpä. pidätkö paljon tunteiden kertomisista, fantasiasta, ennustuksista? Mä pidän ihan hirveesti noista. Mussa itsessänikin on montaa omituista piirrettä mitä en voi sanoin selittää.. Se on jotakin tavallaan niinkun ennen näkemistä? esimerkiks Enneunia? joskus minulle tulee semmosia vähän niinkun valokuvia päähän jossa näkyy joitain ihmisiä ja ne tekevät jotain? ja tämäkin kertoo monesti totuuden. En tiedä mistä lie tullut moinen. Mutta hyvää jatkoa sinullekin! Ja vietä hyvä loma.
- Vaniliah
Jotenkin olen onnistunut löytämään itselleni skorpiooni-miehen... kolme kertaa! Kaikki suhteet kestäneet noin vuoden.
Olen todella (!!!!) kalat ja unelmoin koko ajan... johtuneeko siitä... Skorpiooni haluaisi toimintaakin. - Fishermans friend
Minäkin olen kalat ja nouseva skorpioni. olen itsessäni huomannut sellaisen piirteen joka on aika epä oleellista kaloilla, en osaa pitää mielipiteitäni ominani, vaan kerron ne erittäin suoraan ja kovaan ääneen.
Kanssaihmisissä oon huomannut, että minusta joko pidetään tai ei pidetä.
Lisäksi pidän itseäni kaveriporukan emo-hahmona.. En tiedä miksi olen itselleni tälläisen tyypin omaksunut, mutta tunnen vastuuta kanssaihmisistäni ja haluan pitää heistä hyvää huolta.
Varmaankin suurimpia vahvuuksiani on anteeksi anto. (Joka kyllä joskus ärsyttää minua. :P)
En voi olla kellekkään pitkään vihainen. Minussa on se outo ominaisuus että en saa itseäni koskaan niskasta kiinni, kun yritän tehdä unelmaani todeksi. Tai ainakin siinä kestää kauan aikaa. Minä olen kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta, asioista ja olennoista. Pakkomielteet vampyyreihin, zombeihin tms. :P Outoa, eikö?Lisäksi minulla on identiteetti kriisi melkein joka vuosi. Tahdon kokoajan muuttaa pukeutumistani, elämän katsomustani tms. En ikäänkuin löydä itseäni! :) Luulisin, että tämän vaiheen olisi jo pitänyt mennä ohi, mutta ei.. :P
Minä olen myös huomannut itsessäni nämä kaksi erilaista puolta. Toisinaan haluan rakastaa kaikkia, toisinaan vihata kaikkea. Pitää huolta, hyljätä... And so on and so on...
Luin jostain horoskooppi kirjasta, että nousevalla skorpionilla on erittäin paljon vaikeuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa ja se pitää ainakin minun kohdallani paikkansa.
Jos on ollut jotain säätöjä miehen kanssa ja minä haluaisin tämän kanssa enemmän, niin hän ei halua minun kanssani mitään ja toisin päin! :D Hulluja nuo fisut! :P Hyvät jatkot ja joulut kaikille teille kohtalotovereille!!!:D- Tish
Ja vastauksia myös edelliseen:)
Kyllä minäkin olen aika joko-tai -ihminen. Varsinkin rakastumisessa ja ihastumisessa:tunnetta on joko paljon tai sitten ei ollenkaan. Samaa kuin edellisellä kirjoittajalla on sekin, että kanssaihmiset pitävät minusta yleensä kunnolla tai sitten eivät ollenkaan. Johtunee skorpionin vaikutuksesta?
Vaikeuksia on myös ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa todella paljon, eikä tälläkään hetkellä näy valoa tunnelin päässä..heh.
Olen myös hirveän ylpeä. Onko muilla samaa piirrettä?
Kumpi teistä tuntuu hallitsevammalta, skorpioni vai kalat? Yhteistähän niille ainakin on herkkyys ja intuitio.
Kiitos kaikille kommenteista, toivottavasti keskustelu kuitenkin vielä jatkuu;)
- muiskista
siis minu nouseva on skorppari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197