emättimen venytys

haluaa tulla suureks

mies haluaa venyttää emätintäni. harjoituksen tuloksena mahtuu jo olutpullo 1/3 ilman suurta kipua. tavoitteena viinipullo. vielä sattuu kamalasti mutta yritys on hyvä. menossa on.

mies näki kuvia täällä kun emättimessä oli melkein vaikka mitä. ja nyt haluaa sisääni ne tavarat.

sattuu kamalasti mutta olen huomannut että pikkuhiljaa menee surempaa sisään.

10

9392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikoo

sormi kerrallaan mahtua sisään olutpullon vierestä. sattuu niin st mutta suostuisitteko muut ? minä suostun.

• juuso

ukkosi yrittää venyttää liian nopeasti,sillä ei hommassa ole mitään järkeä jos se ei tuota nautintoa.Meillä on venytelty useamman vuoden ajan
      tosin avokin emätin oli jo luonnostaan ja kovan käytön seurauksena melko suuri,nykyään se on jo tosi suuri.Idea tuli naiseltani,koska hän tosiaan nauttii venyttelystä niinkuin minäkin.

• venytysmestari11

haluavat venyttää emättimiään. Meillä on päästy jo yli viinipullovaiheen. Vaimoni on joskus väsynyt kolmeen päivittäiseen venytykseen mutta olemme rauhassa ja harkiten aina saaneet aikataulut kuntoon.

Nyt mahtuu jo litran limsapullo hyvin voideltuun vittuun ja pystyypä vaimoni kävelemäänkin pullo vitussa. Joskus pullo tosin pulpahtaa kävellessä pois.

Suurin haave on tietenkin 1.5 litran limsapulllon sovittaminen pilluun.

Olisihan se mukava näky, kun vitussa olisi 1.5 litran cokispullo ja punainen korkki siinä mukavasti loistaisi ulkopuolellla. Olisi siinä naapureillekin näyttämistä!

Lisää vain yritystä niin me ainakin aiomme!

• Superstretcher

Me ollaan muijan kans venytetty jo aika kauan! Nykyää saan jo käytettyy muijan pillua autotallina, mut silti ollaa viel kaukana tavotteesta, aattelin parin vuoden päästä muuttaa meiän kolmen lapsen, kahen koiran ja anopin kans vaimon pilluun asumaan. Tavoitteena olis sellanen 5h K, autotalli, uima-allas ja parveke. Neiliöitä vois olla sellaset 150-200. Ihan mukavaa vauhtia edistytää, pitäs varmaa kysyy neloselta jos tekis ohjelman meiän unelmakämpästä.

• MgM

kiihotun mielettömästi kun pääsee fistaamaan naista. Muutenkin löysät tussut ovat himottavan näköisiä vaikka itse yhdyntä ei niin hyvältä tuntuisikaan.

• elamisentasopakolainen

Tulee mieleen, että ompahan hulluilla huvit. Mahtaakohan sinkkumarkkinoilla olla kysyntää XXXL-kokoon venytetylle naiselle. Vai oletko aivan varma, että että elät venyttäjä-miehesi kanssa elämäsi loppuun saakka. Samanlaisen pervon löytämiseksi joutuisit näkemään ainakin melkoisesti vaivaa. Venyttäjä-mies varmaan löytyisi netin kautta, mutta tuskin kohtaisitta muualla. Riittäisikö sinulle "sielujanne yhdistäväksi tekijäksi" lemmenluolasi tärveleminen? Pitäisi varmaan olla muutakin yhteistä. Täytyy myöntää että olet kyllä täysillä mukana suhteessanne, mutta kumpi osapuoli mahtaa olla se, jonka fysiikka muuttuu ja mihinkähän suuntaan. Olen ihan pahoillani puolestasi. Toivottavasti nautit edes vähän tuosta miehesi harrastuksesta. Siihen en kyllä usko.
      Itse lopettaisin yhdynnän välittömästi, jos jättivituisen naisen päältä tai alta itseni löytäisin. En pystyisi edes teeskentelemään että nauttisin. En tosin käy vieraissa, joten tällä hetkellä se ei ole mahdollista. Itsekin toki venytän naistani, mutta luonnollisella tavalla. Vaimoni ja minun elimet nyt vain sattuvat olemaan vähän eri kaliperia. (Nimimerkkini muuten viittaa kaupungista maallemuuttoomme)

• elämä on suurta tsoukkia

niin täälläkin

• sammyl

Niin kannattaa etsiä netistä kuvia naisesta
      nimeltä samantha luvcox.
      Samantha istahtaa mm. paksun sängynpääpylvään nokkaan ja ottaa 2 nyrkkiä vaginaansa.

• Anja

kyllä harjoitus tekee mestarin niinkuin sanotaan,
      omaa emätintäni on venetelty jo kauan (ja onhan sitä muutenkin käytetty hyvin ahkerasti)ja nykyään 1,5 ltrn kokispullo menee jo ihan sovinnolla ja tuntuu tosi hyvältä..partnerini on ahkearasti kuvannut työstön eri vaiheita ja on hyvin tyytyväinen näkemäänsä.

• Mää

Kuulemma on sellaisiakin miehiä, jotka huvikseen lihottavat naistaan tarjoamalla kaiken maailman herkkuja. Nainen ei pääse talostaan ulos läskiensä vuoksi (makaa lähinnä sängyssä), mutta mies vain tuo koko ajan lisää ruokaa vaimon syötäväksi. Naista sitten punnitaan ja mittaillaan, valokuvataan alastomana jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe