Hei! Olen ajatellut tilata kyseisestä nettikaupasta kellon. Kyseessä kun on itselleni vieras yritys, niin ajattelin kysäistä, josko jollain löytyisi jotain sanottavaa puolesta/vastaan ko. putiikista. Kauanko toimitus suurin piirtein kestää?
Nordoutlet, kokemuksia?
3
514
Vastaukset
- nordoutlet.com
Seuraava teksti on käännetty Google Translator -ohjelmalla englannista suomeen.
Hei,
Olen Elvis Nigol, nordoutlet.com johtaja. Olemme Virossa, mutta meillä on paljon asiakkaita Suomessa ja toimitus kestää yleensä 11-16 päivä. Myymme vain 100% aitoja tuotteita. Voit maksaa Klarna jos et ole varma - maksat vain, jos olet saanut tilauksen. Ota yhteyttä service(at)nordoutlet.com jos sinulla on kysyttävää. - petettyll
Ei kannata tilata jos haluaa aitoja tuotteita, nämä eivät todellakaan ole. Itse tilasin ja feikki oli, ja vielä surkea sellainen.
- aasss
Älä höpötä itse olen tilannut monta kertaa,kaikki olivat aitoja,tarkistettu valmistajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101832Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671729Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521685Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971623Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121127