Ilmainen tapa perustaa verkkokauppa: Prestashop

Prestashoppaaja

Käykää katsomassa: prestashop.com

Toisin kuin nämä huijarit täällä, minä en liity Prestashopiin mitenkään enkä vedä välistä senttiäkään, eikä vedä kukaan muukaan.

Suomessa kaikesta saa maksaa monta tonnia, vaikka on olemassa oikeasti ilmaisia tapoja rakentaa verkkokauppa. Prestashopissa voi ostaa lisäosia jos tarvitsee, eivät ole välttämättömiä. Jos jotain tarvii ostaa ne on oikeasti halpoja, muutaman kympin tai pari kymppiä, ja toimii kertamaksulla, tukeakin on saatavilla. Keskustelufoorumeilta löytyy aina apu, ei tarvitse soittaa maksullisiin puhelimiin. Ulkoasuja voi ostaa samalla tavalla kuin lisäosia. Prestashopiin ei tarvi edes webhotellia, joten kuka tahansa voi kokeilla miten toimii ja tehdä kaupasta oikeasti mieleisensä ennen kuin julkaisee sen tai tarvii maksaa mihinkään mitään. Eikä tarvi olla firma valmiiksi perustettuna.

Kauppa on jo käännetty suomeksi ja käyttää avointa lähdekoodia. Jos jotain ominaisuutta ei ole kukaan vielä keksinyt tehdä, mikä on erittäin epätodennäköistä, voi palkata foorumilta koodaajan tekemään sen.

Suosi suomalaista on joo ihan kiva juttu, mutta aloittelevan yrittäjän ei kannata ikipäivänä mennä näiden suomalaisten sivustofirmojen kusetettavaksi. Kuukausimaksua, perustamismaksua, lisäosamaksua saat maksaa ties mistä ja silti niissä ei ole lähellekään niin paljon laajentamismahdollisuuksia ja valinnanvaraa kuin avoimen lähdekoodin alustoissa. Prestashop on niistä vain yksi esimerkki, joka on minusta paras, mutta jos ei miellytä niin muitakin on.

Ottakaa asioista selvää, älkää uskoko myyntimiehiä!

7

537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KauppaSeKannattaa

      Asiaa! Verkkokauppasoftan lisäksi tarvii enää tuotteita mitä myy, tuolla on tarkat ohjeet miten avata oma Aasia tavaran verkkokauppa mahdollisimman pienillä kuluilla (satasia), siellä on myös valmis yli 2000 tuotteen lista joilla voi aloittaa vaikka heti ja pitää kaikki voitot itse:
      http://tinyurl.com/kauppiaaksi

    • epätietonen

      Alkaako toi hosting siis maksaa julkasun jälkeen vai millä ne elää?

      • dfghjklöä

        Ei se ole mikään hosting-palvelu, ei maksa missään vaiheessa. Mene sivuille tutustumaan. Avoimen lähdekoodin palvelut nyt yleensä on maksuttomia. :)


    • Prestashop kaupoista ainakin kusetus firmoja on Tech4u-smart-tecnology.com ja Protechx-electronics.com. Kun olet maksanut tilauksen niin yhteyden pito loppuu ja rahat on Englannissa.

      • fghjklöä

        Siis toimivatko Prestan alustalla? Eihän se liity millään tavalla kauppa-alustan toimivuuteen, jos joku huijaa kaupallaan. Mistä edes tiedät millä alustalla kaupat on luotu?


    • presta-alusta

      PrestaShop on todella hyvä ja monipuolinen alusta verkkokaupalle, itsellä ollut jo vuosia alustana

      • p.presta

        Joo toimii,mutta vaatii paljon hommia alussa ja jatkuvaa pientä virittelyä. Kohta on vuosi pyöritetty prestapohjalla ja olen tyytyväinen. Kaupan hankintahinta kaikkineen perusasenuksineen on halpa 400-500€ ja siihen päälle tarvittavat lisäpalat noin 200€ jos haluaa. Suosittelen tee se itse miehelle, jolla on aikaa vääntää kauppa kuntoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe