Ilmainen tapa perustaa verkkokauppa: Prestashop

Prestashoppaaja

Käykää katsomassa: prestashop.com

Toisin kuin nämä huijarit täällä, minä en liity Prestashopiin mitenkään enkä vedä välistä senttiäkään, eikä vedä kukaan muukaan.

Suomessa kaikesta saa maksaa monta tonnia, vaikka on olemassa oikeasti ilmaisia tapoja rakentaa verkkokauppa. Prestashopissa voi ostaa lisäosia jos tarvitsee, eivät ole välttämättömiä. Jos jotain tarvii ostaa ne on oikeasti halpoja, muutaman kympin tai pari kymppiä, ja toimii kertamaksulla, tukeakin on saatavilla. Keskustelufoorumeilta löytyy aina apu, ei tarvitse soittaa maksullisiin puhelimiin. Ulkoasuja voi ostaa samalla tavalla kuin lisäosia. Prestashopiin ei tarvi edes webhotellia, joten kuka tahansa voi kokeilla miten toimii ja tehdä kaupasta oikeasti mieleisensä ennen kuin julkaisee sen tai tarvii maksaa mihinkään mitään. Eikä tarvi olla firma valmiiksi perustettuna.

Kauppa on jo käännetty suomeksi ja käyttää avointa lähdekoodia. Jos jotain ominaisuutta ei ole kukaan vielä keksinyt tehdä, mikä on erittäin epätodennäköistä, voi palkata foorumilta koodaajan tekemään sen.

Suosi suomalaista on joo ihan kiva juttu, mutta aloittelevan yrittäjän ei kannata ikipäivänä mennä näiden suomalaisten sivustofirmojen kusetettavaksi. Kuukausimaksua, perustamismaksua, lisäosamaksua saat maksaa ties mistä ja silti niissä ei ole lähellekään niin paljon laajentamismahdollisuuksia ja valinnanvaraa kuin avoimen lähdekoodin alustoissa. Prestashop on niistä vain yksi esimerkki, joka on minusta paras, mutta jos ei miellytä niin muitakin on.

Ottakaa asioista selvää, älkää uskoko myyntimiehiä!

7

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KauppaSeKannattaa

      Asiaa! Verkkokauppasoftan lisäksi tarvii enää tuotteita mitä myy, tuolla on tarkat ohjeet miten avata oma Aasia tavaran verkkokauppa mahdollisimman pienillä kuluilla (satasia), siellä on myös valmis yli 2000 tuotteen lista joilla voi aloittaa vaikka heti ja pitää kaikki voitot itse:
      http://tinyurl.com/kauppiaaksi

    • epätietonen

      Alkaako toi hosting siis maksaa julkasun jälkeen vai millä ne elää?

      • dfghjklöä

        Ei se ole mikään hosting-palvelu, ei maksa missään vaiheessa. Mene sivuille tutustumaan. Avoimen lähdekoodin palvelut nyt yleensä on maksuttomia. :)


    • Prestashop kaupoista ainakin kusetus firmoja on Tech4u-smart-tecnology.com ja Protechx-electronics.com. Kun olet maksanut tilauksen niin yhteyden pito loppuu ja rahat on Englannissa.

      • fghjklöä

        Siis toimivatko Prestan alustalla? Eihän se liity millään tavalla kauppa-alustan toimivuuteen, jos joku huijaa kaupallaan. Mistä edes tiedät millä alustalla kaupat on luotu?


    • presta-alusta

      PrestaShop on todella hyvä ja monipuolinen alusta verkkokaupalle, itsellä ollut jo vuosia alustana

      • p.presta

        Joo toimii,mutta vaatii paljon hommia alussa ja jatkuvaa pientä virittelyä. Kohta on vuosi pyöritetty prestapohjalla ja olen tyytyväinen. Kaupan hankintahinta kaikkineen perusasenuksineen on halpa 400-500€ ja siihen päälle tarvittavat lisäpalat noin 200€ jos haluaa. Suosittelen tee se itse miehelle, jolla on aikaa vääntää kauppa kuntoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe