Kokemuksia seksuaaliterapiasta

knuutson273

Onko täällä ketään joka olisi ollut seksuaaliterapiassa? Koitteko saavanne apua? Olen siis 18-vuotias yksinelävä mies jolla on eturauhastulehduksen ja lääkkeiden takia ollut pitkään ejakulaatiovaikeuksia joiden takia hakeudun nyt terapiaan

4

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoidossa

      Törmäsin kerran erääseen pariskuntaan ja kumpikin opiskeli seksuaaliterapeuteiksi. Sovin rouvan kanssa sessiosta ja menin sovittuna aikana sovittuun paikkaan. Rouva oli rehevän puoleinen, mutta ihan naitavan näköinen. Riisuin itseni alastomaksi ja rouva tarjosi virolaista kuoharia ja melooneja. Hoidimme maksupuolen ja juttelimme varmaan tunnin verran aiheesta. Minua kiihotti istua alasti toisella puolella pöytää vain pyyhe pyllyni alla, etten sotkisi paikkoja.

      Rouvalla oli hieromapöytä mukana ja nousin viimein pöydälle. Tunsin, kuinka penikseni alkoi jäykistyä. Menin mahalleni ja rouva hieroi minua. Viimein käännyin selälleni ja penikseni sojotti ylöspäin. Hieronnan aikana hyväilin rouvaa ja käteni meni pimppiin. Hyväilin pimppiä ja työnsin sormeni sisälle. Viimein siirryimme sängylle ja harmittelin, kuinka olin jättänyt omat kondomit kotiin. Minun piti tyytyä rouvan pienempiin kondomeihin ja ne puristi liikaa. Työnsin penikseni pimppiin ja rouva totesi:
      - Hyvä, siellä on. Tuntuu hyvältä.
      Meikäläinen ei vain saanut mitään tuntumaa ja otin penikseni pois.

      Yritimme erilaisia asentoja, mutta mikään ei ollut hyvä. Kondomi vei tunnon kokonaan, sillä minulla oli liian paksu penis. Yritin jopa takaapäin ja jäin ihailemaan rouvan pyllyreikää. Siinä vaiheessa meni hieman maku, kun rouva ilmoitti, että se on sitten 50 euroa lisää, jos sinne haluaa työntää.

      Rouva meni selälleen makaamaan ja työnsin sormeni sisälle. Viimein löysin rouvan G-pisteen ja jäin hieromaan sitä. Jonkin ajan päästä hän laukesi ja puristi reisillään kättäni. Sain liikutettua sormeani pimpin sisällä orgasmin aikana ja rouva tuntui tyytyväiseltä.

      Halusin kokeilla, että miltä tuntuu saada jotain pyllyyn. Rouvalla oli mukanaan isohko musta kuminen penis, jonka hän rasvasi hyvin ja työnsi pyllyyni. Eniten minua kiihotti, kun näin itseni vaatekaapin peilistä ja rouvan työntelemässä kumipenistä pyllyyni. Mitään muuta iloa en saanut koko toimenpiteestä.

      Mikään kiire meillä ei ollut. Leikittelimme eri tavoin neljän tunnin verran ja tulin ainoastaan itse runkkaamalla muutaman kerran. Rouva tuntui tyytyväiseltä, kun laukesin hänen nähtensä.

      Viimein rouva ilmoitti, että aika alkaisi olla täysi. Neljän tunnin sessio oli ohi.

      Rouva suhtautui kyllä minuun asiallisesti ja varsin asiallisesti suuriin rintoihini, joita olin aikaisemmin hieman hävennyt. Olisi vain ollut mukavampi, jos hän olisi varautunut eri kokoisin kondomein. Täysin tyytyväinen en ole. Maku meni uusien hintojen ilmoittelussa. Olisi mieluummin voinut vaikka korottaa hintaa, joka olisi voinut sisältää kaiken mahdollisen.

    • Tuohan oli prostituutiota. Ei seksuaaliterapiaa.

      • Hoidossa

        Saat käsittää sen ihan miten haluat.


    • terapia-on-huijausta

      Seksiterapia on aina huijausta niinkuin muukin terapia. Terapian asiakkaista 90 % (!) on naisia. Jostakin syystä terapeutit vaikenevat tästä, saadakseen edes jonkinverran miesasiakkaita. Prostituutio taas on pääasiassa miesten käyttämä, ja onkin useimmin ihan asiallista toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe