Vanhanen: "Juha Sipilä johtaa hallitusta säntillisemmin ja suunnitelmallisemmin kuin kukaan edeltäjistään.
-Heinäluoma protestoi. Hän arvioi, että kymmeneen vuoteen paras on ollut Matti Vanhasen ykköshallitus 2003-2007. Hän oli itse siinä valtiovarainministerinä.
Haapala vinoili Heinäluomalle ja Korhoselle, miten nämä ovat sössineet puolueidensa kannatuksen. Ne ovat nyt yhdessäkin pienempiä kuin keskusta.
- Sosialismi oli hyvä aate, mutta jätkät pilasivat, Heinäluoma lohkaisi."
SM
Porissa SuomiAreenan tilaisuudessa. Siinä haastateltiin entisiä puoluejohtajia.
Vanhasen ja Heinäluoman ohella haastateltavina olivat vihreiden ja vasemmistoliiton entiset puheenjohtajat Anni Sinnemäki ja Martti Korhonen.
2
Ja Kreikka puhuttaa yhävaan. Puhuttaako vielä ensitalvenakin, valistunut veikkaukseni on, että puhuttaa, silloin velkaa taas enemmän Kreikalla, kuin Suomellakin.
3
Kala nappasi hyvin kiinni, kun vieraitten vähän "ongittiin".
Saatiin oikein jalokalaakin. Siitä jo osa makeimmissa suissa.
Metsä puskee mustikkaa kohta ihan hirveästi.
Pitäisi valtiovallan julistaa, että kaikki kynnelle kykenevät ovat velvollisia poimimaan niitä. Jotka nyt ihan järkevästi metsiin pääsevät.
Ei ole mikään häpeä ainakaan, poimia yhtä metsän herkkua.
4
Sittempä lämmitettiin savusauna. Sieltä palailtu.
Voiko joutilaan päivän paremmin viettää.
Pesee kirkkaasti jossain kaukana istumisen norsun selässä.
Ja sitten käynti katsomassa lasinpalasia, jotka saattaneet kuulua faaroelle. Sitäkään ei kukaan tiedä, pitää vain sepittää se siihen kuuluvaksi.
Eli, kotimaassa on niin paljon toimintaa ja katseltavaa, ettei äkkiä huomaakkaan.
Silläpä, mökkiläisetkin viihtyy hyvin mökeissään.
Matkalaiset reissaa kotimaan sisällä. Mikäpä sen hienompaa, hienossa maassa, maan hienot kansalaiset.
Ei muuta kuin "lähipäiviin"!.
Itse olen muutamat päivät pääkaupungissa. Alueeella jossa "melussa, ja velasssa".
Helsinkin velka alkaa jo olla sitäluokkaa, että hirvittää.
Jos väki tyytyväistä ? olkoot !
Laitetaampa asian tynkääkin. Olin mukana.
5
<50
Vastaukset
- Mielikuvitus-kopoti-kop
"Olin mukana"
Aivan varmasti olit. Ihan itseäni pukeutumisetiketissä sivistääkseni kysyn: Pukeuduitko SuomiAreenalle harmaaseen palveluspukuun ja puolikenkiin vai rennosti maastopukuun ja varsikenkiin eli maihareihin. Vai oliko jaloissasi perinteitä kunnioittaen peräti jatsarit?
- Casual_wear
Herra res.maj mainitsi kirjoituksessaan saunan, joten saattoipa hän viuhahtaa paikalle satiinikylpytakissaan
https://www.google.fi/search?q=satiini kylpytakki&biw=1366&bih=613&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDMQsARqFQoTCLWi1_6o28YCFSL0cgodGjANiA#imgrc=8n1pz-hOnZXvaM: - Juuh_tai_ei
Casual_wear kirjoitti:
Herra res.maj mainitsi kirjoituksessaan saunan, joten saattoipa hän viuhahtaa paikalle satiinikylpytakissaan
https://www.google.fi/search?q=satiini kylpytakki&biw=1366&bih=613&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDMQsARqFQoTCLWi1_6o28YCFSL0cgodGjANiA#imgrc=8n1pz-hOnZXvaM:Taitaapi olla maalaisempi majuri.
Ei satiineista välitä. Pitäkööt homot ne. Hehän tykkää kuin harakka väreistä.
- ei_mitään_uutta
Tietysti pankkopoika oli mukana, onhan hän kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512153IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511695Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891244- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91068Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48992