Hei!
Onko jollakin kokemusta vilkkuviasta . Honda frv 2005 v vilkku ei toimi ollenkaan vasemmalle, ei kuulu myöskään naksutusääntä eikä syty vihreää nuolivaloa mittaritauluun. Sama vika kun laittaa hätävilkut päälle; ei nuolta mittaritaulussa vasemmalle ei vilkkuja edessä eikä takana vasemmalla.
Ohjekirjasta en löydä ollnkaan vilkun sulaketta. Naksutusääniboksi löytyy hankalasta paikasta ratin /sulakeboksin takaa käsikopelolla ainoastaan.
Voisiko molemmat lamput olla palaneita?
Honda Frv 2005 vilkkuvikakokemuksia?
6
2184
Vastaukset
- toimiiiiipi
onko Hälytintä jos niin aktivoi hälyt päälle mites sitten ??
- Hondavilkku
Moi.
Itselläni ilmennyt sama vika.
Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta... - Samir
Hondavilkku kirjoitti:
Moi.
Itselläni ilmennyt sama vika.
Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta...Mulla on samaa ongelma osaako joku neuvoa kiitos ?? Nn
- anonymynymynous
Todennäköisesti rele mennyt mustasta boksista joka on tosi kettumainen vaihtaa. Boksi on kuskin jalkatilan sulaketaulun takana ja rele on juotettu siihen. FR-V icu haulla löytyy youtubevideo joka auttaa korjaamisessa. Videolla käytetään työkalua jolla avataan boksin molemmat puolet, itse tein pellinpalasta työkalun jolla avasin toisen puolen ja sain boksin väännettyä irti rikkomatta mitään. Ainakin oman executive mallin sulaketaulun takana on tooosi ahdasta, ihan tuurilla sain vaihdettuä irrottamatta kymmentä kettumaista liitintä... Kaksi vuotta sitten vika tuli ekan kerran, meni välillä pois mutta viimeiset pari kuukautta on toisen puolen vilkku ollut mykkä. Tänään sain netistä tilatun, korjatun boksin vaihdettua autoon ja nyt toimii kaikki.
- Anonyymi
Hei ! Meillä oli sama vika, käytin korjaamolla. Rele hajonnut. Ei ihan halpa korjaus n 400e
- Anonyymi
Missä oli vika.? Mulla nyt sama ongelma. 400€ kuulostaa aika hurjalta jos sais itse korjattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4623948Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161506
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601355- 521296
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi971217- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067