Hei!
Onko jollakin kokemusta vilkkuviasta . Honda frv 2005 v vilkku ei toimi ollenkaan vasemmalle, ei kuulu myöskään naksutusääntä eikä syty vihreää nuolivaloa mittaritauluun. Sama vika kun laittaa hätävilkut päälle; ei nuolta mittaritaulussa vasemmalle ei vilkkuja edessä eikä takana vasemmalla.
Ohjekirjasta en löydä ollnkaan vilkun sulaketta. Naksutusääniboksi löytyy hankalasta paikasta ratin /sulakeboksin takaa käsikopelolla ainoastaan.
Voisiko molemmat lamput olla palaneita?
Honda Frv 2005 vilkkuvikakokemuksia?
6
2608
Vastaukset 6
- toimiiiiipi
onko Hälytintä jos niin aktivoi hälyt päälle mites sitten ??
- Hondavilkku
Moi.
Itselläni ilmennyt sama vika.
Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta... - Samir
Hondavilkku kirjoitti:
Moi.
Itselläni ilmennyt sama vika.
Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta...Mulla on samaa ongelma osaako joku neuvoa kiitos ?? Nn
- anonymynymynous
Todennäköisesti rele mennyt mustasta boksista joka on tosi kettumainen vaihtaa. Boksi on kuskin jalkatilan sulaketaulun takana ja rele on juotettu siihen. FR-V icu haulla löytyy youtubevideo joka auttaa korjaamisessa. Videolla käytetään työkalua jolla avataan boksin molemmat puolet, itse tein pellinpalasta työkalun jolla avasin toisen puolen ja sain boksin väännettyä irti rikkomatta mitään. Ainakin oman executive mallin sulaketaulun takana on tooosi ahdasta, ihan tuurilla sain vaihdettuä irrottamatta kymmentä kettumaista liitintä... Kaksi vuotta sitten vika tuli ekan kerran, meni välillä pois mutta viimeiset pari kuukautta on toisen puolen vilkku ollut mykkä. Tänään sain netistä tilatun, korjatun boksin vaihdettua autoon ja nyt toimii kaikki.
- Anonyymi
Hei ! Meillä oli sama vika, käytin korjaamolla. Rele hajonnut. Ei ihan halpa korjaus n 400e
- Anonyymi
Missä oli vika.? Mulla nyt sama ongelma. 400€ kuulostaa aika hurjalta jos sais itse korjattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410