Honda Frv 2005 vilkkuvikakokemuksia?

777666

Hei!

Onko jollakin kokemusta vilkkuviasta . Honda frv 2005 v vilkku ei toimi ollenkaan vasemmalle, ei kuulu myöskään naksutusääntä eikä syty vihreää nuolivaloa mittaritauluun. Sama vika kun laittaa hätävilkut päälle; ei nuolta mittaritaulussa vasemmalle ei vilkkuja edessä eikä takana vasemmalla.
Ohjekirjasta en löydä ollnkaan vilkun sulaketta. Naksutusääniboksi löytyy hankalasta paikasta ratin /sulakeboksin takaa käsikopelolla ainoastaan.

Voisiko molemmat lamput olla palaneita?

6

2439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiiiiipi

onko Hälytintä jos niin aktivoi hälyt päälle mites sitten ??

• Hondavilkku

Moi.
        Itselläni ilmennyt sama vika.
        Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
        On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta...

• Samir
        Hondavilkku kirjoitti:

Moi.
        Itselläni ilmennyt sama vika.
        Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jos sait vilkun korjattua!
        On kyllä jo vanha keskustelu, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Mulla on samaa ongelma osaako joku neuvoa kiitos ?? Nn

• anonymynymynous

Todennäköisesti rele mennyt mustasta boksista joka on tosi kettumainen vaihtaa. Boksi on kuskin jalkatilan sulaketaulun takana ja rele on juotettu siihen. FR-V icu haulla löytyy youtubevideo joka auttaa korjaamisessa. Videolla käytetään työkalua jolla avataan boksin molemmat puolet, itse tein pellinpalasta työkalun jolla avasin toisen puolen ja sain boksin väännettyä irti rikkomatta mitään. Ainakin oman executive mallin sulaketaulun takana on tooosi ahdasta, ihan tuurilla sain vaihdettuä irrottamatta kymmentä kettumaista liitintä... Kaksi vuotta sitten vika tuli ekan kerran, meni välillä pois mutta viimeiset pari kuukautta on toisen puolen vilkku ollut mykkä. Tänään sain netistä tilatun, korjatun boksin vaihdettua autoon ja nyt toimii kaikki.

• Anonyymi

Hei ! Meillä oli sama vika, käytin korjaamolla. Rele hajonnut. Ei ihan halpa korjaus n 400e

• Anonyymi

Missä oli vika.? Mulla nyt sama ongelma. 400€ kuulostaa aika hurjalta jos sais itse korjattua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6498
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      361
      6062
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2973
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2424
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2095
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1228
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    Aihe