Asperger ahdistaa

assinuori

Olen ollut monessa työpaikassa pätkätöitä tehneenä ja joka paikassa huomataan assiuteni ja menetän "arvoni" tavallaan ja huomaaan että minulle naureskellaan. En osaa keskustella ihmisten kanssa ja olen isossa porukassa ihan hukassa ja "pihalla". Joudun syömään rauhoittavia työpäivän aikana jotka tyhmentää ja huonontaa muistia mikä vaikeuttaa entisestään työtä mutta helpottaa "sosialioimista". Työn on hanttihommaa mutta tuntuu noitten lääkkeiden takia vaikealta ja minua pidetään tyhmänä vaikka olen normaalia älykkäämpi omasta mielestä. :D Muita kohtalotovereita? Hirvittää tulevaisuus kun on niin taistelua tämä työelämässä oleminen.

9

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspergerinfo_juristi

Anna ihmisten naureskella. Naureskele sinäkin heille, heidän tyhmyydelleen tai tilanteille, mille vain, nauraminen tervehdyttää.:) - Oletko kysynyt heiltä, osaavatko he kommunikoida muuten kuin naureskelemalla tai eriarvoistamalla kanssakulkijoitaan? Jos saat vastauksen voisit kysyä perusteluja heidän kommenteilleen. (pst. Keskustelujen äänittäminen ei ole rikos, varsinkaan jos siitä avoimesti etukäteen kertoo vastapuolelle.)

Lääkkeistä; ottaisin sinuna yhteyttä lääkkeitä sinulle määränneisiin "ammattilaisiin" ja pyytäisin kirjallista perusteltua selvitystä siitä, miksi ja millä indikaatioilla mitäkin lääkettä sinulle on määrätty.

• As-info_tuki

Voi voi sinua aloittaja. Miksi ihmeessä et salli itsesi voivan olla SINÄ, joka todellisuudessa olet. Ei voi ymmärtää, miksi tukeudut joidenkin mistään mitään tietämättömien "kavereidesi" näkemyksiin sinusta? Kerro, miksi?

• todella_kyllästynyt

Tällä keskustelulla on eri aloittaja kuin keskustelulla "Haluaisin peittää Aspergerin", joka on minun aloittamani.

• Aspergerinfo

Kuinka käytännössä sellainen ilmenee, että tunnet menettäväsi "arvosi"? Naureskelevatko ihmiset oikeasti sinulle, jos, niin miksi sinun mielestäsi? .

Ei sinun tarvitse keskustella kenenkään kanssa, jos et tahdo, eikä siinä mielessä sinua pitäisi todellakaan eriarvoistaa. Ne ihmiset, jotka noin tekevät, ovat kehittymättömiä henkisesti sekä suvaitsemattomia. Se ei ole sinun murheesi, vaan heidän. Tottakai tuollainen suhtautuminen satuttaa. Mutta elämä on. Epäoikeudenmukaista. Jatkuvasti pitää yrittää selviytyä jotenkin, jotta pysyisi hengissä. Annan yhden vinkin; ole rohkeasti oma itsesi, tai yritä olla. Mikäli se ei onnistu, vaihda yhteisöä sellaiseen, jossa sinut hyväksytään sellaisena kuin olet.

• assssssi

Arvon menettämisellä tarkoitan sitä että kun assiuttani ei päälle päin näy mutta kun tutustuu ja viettää aikaa enemmän yhdessä jonkun uusien ihmisen/ihmisten kanssa suhtautuminen muuttuu kun huomaavst olevan hiljainen ja vähän töhö. Töhöys johtuu ahdistuksesta sos tilanteissa, kun pää ei toimi täysillä. En kait voi muuttua miksikään.

• asnuori

Kyllähän tää on hommaa...pitänee ottaa lopputili kun olen joutunut silmätikuksi työpaikalla. Olen hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, sekä ilmeetön, mistä saa kuvan että olen vakava, vaikka huumorintajuni on mitä mahtavin kun se pääsee kukkaan. Sekö on aikuisten ihmisten kiusaamisen aihe? Uskomatonta. No pitänee olla tekemättä mitään loppuelämä ja toivoa että autoa ajaa jok päivä päälle.

• Menettely

Kiusaamiseen ja epäasialliseen kohteluun pitää puuttua. Syrjintä ja kaltoinkohtelu on työsuojelurikos! Ota yhteys työsujeluvastaavaan tai luottamusmieheen.

• Aineiss4

Mikset sano lääkärille että ne rauhoittavat tainnuttaa sulta muistin?

• ahdistuseläkkeet

kansaneläkeindeksin jäädyttäminen leikkaa siihen sidottuja etuuksia reaalisesti 5,3 prosenttia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3804
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      100
      2441
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1659
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1428
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1300
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1246
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      51
      1043
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe