Pärjään varmaan puolella tuosta loppuikäni ja hyvin. Antaisinko toisen puolen jollekin somaliyhdistykselle?
Perin 3,3 miljoonaa euroa. Mitä teen?
13
59
Vastaukset
- köyhämuttaritari
Niin varmaan perit, anna kodittomien kissojen yhdistyksille, tai tee lahjoitus Suomi24:sen reppanoille(rajaa itsesi pois) kommentoijille.
- Tässä.hyvä.idea
Olisiko jokin yhdistys, joka salakuljettaisi somp-puja ja muita neemuja Suomeen? Itse antaisin sellaiselle kaiket.
- jgkjlklitur
Tottakai annat, maaaaaksaaaamme velkaaaaa, maksamme pois...
- hyväämatkaa
Suosittelen, että muuttaisit Mogadishuun Somalian prinssiksi.
- TälläTienataan
Sinuna sijoittaisin Kreikan vakuusrahastoon ainakin 80% ja loput 20% Välimeren laivayhtiöille, koska risteilyt Afrikasta Eurooppaan ovat uskomattomassa kasvussa.
Voit vain ihmetellä, kuinka paljon tienaat tällä. - Hallaahon-äänestäjä7
Noin miljoona euroa panet elintason nostoon eli ensiksi osan asuntoon
Hyvältä paikalta, puistoalue, valmiiksi rakennettu, jugend-talo modernisoitu
Sitten voit harkita myös ei-turistikohteesta kesämökkiä sen varalta että Kremlin hyökkäys lähtee ja on hoidettava sinäkin aikana bisneksiä, tiedän hyviä paikkoja algarve - andalusia -alueelta samoin toscanasta
suosittelen eurooppaa mutta kaukana itä-Euroopasta
mutta näihin yhteensä ei saisi mennä kuin enintään 1,5 miljoonaa
loput pari miljoonaa sijoita vakiokorkoisiin tällä hetkellä KOSKA EI OLE varmaa
miten Ranskan talouden käy se vie pohjan talouskasvulta pitkäksi aikaa kun se kaatuu rakennemuutosvastaisuuteen
eli jos selkenee niin sitten varovasti osakemaailmaan sisään. Kiinan osakepudotus ei ole ollut riittävän suuri selventämään tilannetta- poroporvari
Kaikki piiloon Sveitsiin tai Moncoon, tai jollekin saarelle. Jokatapauksessa niin, ettet seuraavana aamuna muista, mihin rahasi veit. Mutta turvassa ovat!
- Punikki
Annat koko summan somaleille, koska Hitler!
Et tunnu olevan perittäväsi lähisukulainen, joten varaa miltsin verran veroihin. Jos homma on joteskin riidanalainen, muut perillisiksi itsensä katsovat alkavat pikapikaa käräjöidä, joten siihenkin pitää varata aikaa ja rahaa.
Heti kun tieto potistasi leviää - verotoimiston kautta tai muuten - alat saada huimaavia tarjouksia sijoitusneuvonnasta ja sijoituskohteista. Sen kuin plokkaat niistä parhainta tuottoa lupaavan. Useimmiten se on ulkomaalainen, ja sellaisiinhan suomalaiset ovat kautta aikojen luottaneet.
Tai ostat Leviltä Häkkisen ex-muijankin markkinoiman lomamökin!
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/7511001- jospavain
Mitä minä tekisin,
ensin antaisin rahaa lapsilleni että he voisivat maksaa opintolainansa
ja velkaiset asuntonsa ja autonsa, ne pitäisi uusiakin.
Sitten antaisin muillekin sukulaisille jonkinverran mutta en ylettömästi,
senjälkeen sijoittaisin johonkin tuottavaan yritykseen,
( kysyisin neuvoa Stefan Törnqistiltä) tai pyytäsin häntä sijoittamaan rahani, tuotto ohjattaisiin lapsilleni, vain pieni osa minulle.
- nuapuri
Anna niille somaleille vaikka pari tonnia sekin riitää ja ne tulevat iloiseksi.
- somalivoittaa
tottakai annat niin saavat katkoa sitten kristityiden päitä......ja raiskata ja ostaa aseita----alshabaad on suurim ja te valkoiset selkärankattomia runkkareita
- säätiö
Mulle kelpais semmoinen kymppitonni jolla saisin velat maksettua. Jäin työttömäksi ja viisikymppisenä on vaikea saada töitä. Vaimokin lähti ja jätti mulle velkaa kymppitonnin jota on vaikea maksaa työttömänä. Jos itse saisin miljoonia niin auttaisit sukulaisia, ystäviä, lähimpiä ja pistäisin osan hyväntekeväisyyteen. Maksaisin velat pois ja jatkaisin eloa suhtkoht normaalisti mutta hyvillä mielin autettuani ihmisiä. Tarkemmin ajateltuna laittaisin rahaa syöpäsäätiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154