Mitä ainetta on pyssymäen maastossa? Kuin metallikiharaa ja miksi sitä on?
Pyssymäen metalli
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Lestadiolainen Tölli touhuaa tkeä Mikko Kuustonen SUNI, MIKKO, LÄHITAPIOLA PUHELUT, TUKKILI I VALVONTA PUHELIN VARTIA, JIERROS NIINISTÖN KANSSA , lähettää chat, whaapp PUHELUT auki, kaatukoon, joko on röhmälläön mitä punaista ladulla kapea suksi tupakka musiikin opetus sätkä öyhyytäjärt psykiatri tupakkahuone osalliset. Mehtälä Pulkkinen, jne.
Saa nauraa. - Anonyymi
Minäkin olen nähnyt joltain pudonneen muovisen kihartimen talvella Pyssiksen maastoissa.
- Anonyymi
Metallit on siksi Pyssiksessä, jotta hyfä pössis olis ja oivallinen. Housut tippuu ja suut mennee vinoon! Siis tsyrpetin oivallinen Pyssis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608