Minun pitäisi löytää lahja ystävälleni, joka on 17-vuotias tyttö... Hän on erittäin trendi- ja muotitietoinen, joka tietää about kaiken hienoista merkki laukuista ja vaatteista... Hän omaa hieman diivan elkeitä ja on pienestä asti harrastanut tanssia. Hän on myös AINAKIN opiskeluiden suhteen perfektionisti ja harrastuksensa tanssin suhteen.
Hänen täydellisen tyylin pilaa ainoastaan se, että hän pitää Viivistä ja Vagnerista... Mikä EI tosiaankaan haittaa minua =) Cd-levy olisi hyvä, helppo ja huokea idea, mutta hän on jo ostannu minulle levyn, joten se on poissa laskuista.
En kehtaa viedä hänelle mitä tahansa... Budjettini on 20-25€, joten lahjan pitäisi olla myös melko huokea =)
KIITOS SILLE JOKA PELASTAA MINUT PULASTA =)
Mitä lahjaksi 17-vuotiaalle tytölle?
9
17518
Vastaukset
- itku
Tosiaan aika teiniprinsessa taitaa olla kysessä, piloille hemmoteltu kakara... säälittää tuollaiset tapaukset jo valmiiksi.
- paukku
no meneppä johonkin ihanaan sisustus liikkeeseen ja osta jtn tosi kivaa :) vaikka tuoksukynttilöitä tai ihan vaikkapa sormus koruliikkeestä;)voin sanoa että tytöt pitää lähes mistä vain :P
- w00t
osta sillä dildo tai vibraattori
- Hanna
No, tyttö on todennäköisesti hyvä ystäväsi, joten hän ei varmaan hirveästi välitä, jos lahja ei ole juuri sellainen mitä hän oli toivonut. Haluat varmaan kuitenkin hänelle sellaisen lähjan, mistä hän todella pitäisi. Muistele keskusteluitasi hänen kanssaan. Jos hän olisi vaikka maininnut ohimennen jotain mitä voisi haluta. Osta vaikka joku biletoppi, mikä muistuttaa vähän niitä vaatteita joita hän yleensä pitää? Itse tiedät varmaan paremmin ystäväsi tyylin.
- setä
Jos joku merkkipäivä, niin pari sh.lasia
http://posliinitar.com/kauppa/index.php?cPath=74
tai
viinilasit
http://posliinitar.com/kauppa/index.php?cPath=75
Nää on niitä trendikkäitä. - juups
osta söpö wagner pehmolelu. :)
- elvis
... haluaisin esim. :
-marimekon skoolin (värin osaat varmaan itse päätellä parhaiten)
-------->oma suosikkini
-Espritin tai S.I.B:n koru (yksinkertainen ja moderni)
-pyjama (vaikka v.punanen,yksivärinen on varmin!)
-lahjakortti elokuviin
-esim. Bridget Jones-kirja tms., tai vaikka DVD
!! Luulen, että mikä tahansa näistä ilahduttaa 99 prosenttia 17-vuotiaista tytöistä !! - Jen
Kuulostaa ihan minulta.. :D
Pitääkö koruista, koska jos pitää osta kaulakoru, korvikset tai sormus (ole tarkkana ostatko hopeaa vai kultaa, jotkut pitävät vain toisesta). Sitten vielä joku hempeä pieni nalle ja kiedo kaulakoru pehmon kaulaan, sormus ranteeseen ym.
Söpöä eikö.. :)- tyttönen
Osta ihana käsilaukku, sellanen joka sopii tytön tyyliin ja sinne sisälle vaikka joku pieni ylläri:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690