niin älä sitten ihmettele
kun kohdatessamme kovin pitkään ja tutkivasti silmiisi tuijotan.
Yritän sieltä löytää lopullisen vastauksen.
Ja katselen mä silmiis muutenkin ihan mielellään. Joskus katsees on kirkas ja hymyilevä. Joskus samea ja estelevä.
Sieltä sen näen lopulta, luulisin. Ei tarvitse sanoa mitään, kunhan et käännä katsetta pois hetkeen.
Koska totuus & taru vielä vähän sekoittuvat
28
<50
Vastaukset
- envoimuutasanoa
Tiedän.., että sen näet kyllä.
- anteeksi_
En voi katsoa enää sun silmiin kaiken tämän jälkeen...
- Minkäjälkeen
Miksi
- anteeksi_
Tällaisen ihmissuhdepelin...
- kutenennenkin1
Kuule kyllä kaikki voi ja kaikkien pitäisi, varsinkin jos on jotain pelaillut tms. Katseesta kun etsitään tässä tulevaisuuteen selvyyttä enemmän kuin menneisyyteen. Jos et katso, jätät toisen epätietoisuuteen myös tulevaisuudesta.
Ei ehkä (varmaankaan) ollut mulle sulta, mutta siltä varalta: katso rohkeasti vain takaisin. - anteeksi_
Ilman niitä ylipitkiä katseita puolin ja toisin koko tätä tilannetta ei olisi varmaan kehittynyt... Eikä me edes tunneta, joten...
- ap2
anteeksi_ kirjoitti:
Ilman niitä ylipitkiä katseita puolin ja toisin koko tätä tilannetta ei olisi varmaan kehittynyt... Eikä me edes tunneta, joten...
Niinkö luulet, todellako..?;)
Ps Onko meillä tilanne - pspspsps
anteeksi_ kirjoitti:
Pps. Tilanneko on että ihmisen saisit mut et halua etkä ikinä halunnut. Mut pelin voitat vain jos samalla loukkaat ("otat")?
ONNEA SULLE VAAN. Mieti tarkkaan. Kaikki ei pelaa.
- sunsilmistäjohtuu
Muuten kyllä onnistuu mut itku ilosta voi haitata:).
- miss_ya_so
Ei se mitään, saatan myös itse olla tutkivakatseinen- pääasia että katsot- en peräänny! Niin!
- erässevaan
Olen aina rehellinen ja avoin tunteissani. Tuskin pystyisin peittämään mitään. En tosin tiedä kohtaammeko enää, se riippuu hänestä.
- kiinnisinusta
Ei me välttämättä kohdata jos et tee asialle mitään.
- erässevaan
kiinnisinusta kirjoitti:
Ei me välttämättä kohdata jos et tee asialle mitään.
Aina kiinni minusta, miksi? Enhän minä ole muuta tehnytkään kuin koittanut tehdä jotain. Ilmeisesti 1. Et ole se jota ajattelen, ja tämä oikein vaihtoehto 2. Teen jotain/ kaiken päin ahteria, koska kaikkeen toimintaan vastaus on ollut: hiljaisuus irl. Sellainen kertoo enemmän, että toisen tunteet ei kohtaa omia ja tällöin fiksumpaa on jättää toinen irl rauhaan. Tämä on tämänhetkinen näkemykseni irl, täällä nyt voin kirjoitella mitä lystään. Miähel meni.
- eiootarua
Kyllä taidat tietää jo sen vastauksen.. Samaan asiaan olen minäkin yrittänyt saada vastauksia sinun silmistäsi. Päästäisipä jo eteenpäin..
- En_lähde
enää siihen leikkiin mukaan. Väistän katseesi ja katselen muualle. En jaksa pelleillä enää yhtään. Unohdetaan vaan kaikki.
- sitähäntällähaetaan
Ja kun suostut tuossa tunnetilassa katsomaan muutaman sekunnin takaisin niin eiköhän asia sillä selviä eikä sun tarvitse enää ikinä pelleillä, eikös.
- häpeävä
Valitettavasti ei onnistu. En katso koskaan ihmisiä silmiin.
- joskusnäin
Vaan niin on vaikea miehen silmiä tavoittaa. Hetkeksi harvoin vaivoin ne kiinni saan, vaan pian kääntää pois. Ei lämpöä niissä, mitä joskus oli. Ei mitään niissä jäljellä.
- KatseidenVoima
silmä silmästä
peili peilistä
ei särkynyttä ehjäksi saa
katse maahan painuen
hän kyyneleensä piilottaa - joskusnäin
KatseidenVoima kirjoitti:
silmä silmästä
peili peilistä
ei särkynyttä ehjäksi saa
katse maahan painuen
hän kyyneleensä piilottaaNiin kai se on. Olkoon sitten niin...
- KatseidenVoima
joskusnäin kirjoitti:
Niin kai se on. Olkoon sitten niin...
No ehkei minua kannata tässä uskoa. Tuo oma tekstisi vain herätti nyt tuollaisia ajatuksia minussa, kun tällainen melankolinen usein olen.
Sinulle toivon oikeasti lämpöä ja rakkautta elämääsi, kuka sitten oletkaan. Ehkä sen miehenkin katse vielä syttyy, jos jaksat pitää kipinää yllä.
- Ensaa
katsettani irti susta minäkään. Näen vain kaksi kristallin kirkasta säkenöivää kauneinta pistettä. Tahtoisin jo kokea sen mutta en tiedä milloin on aika.
- hiemanepäilen
Onkohan vastaus silmistä luettuna varmasti oikea.
- ap1
Aloittaja epäilee että kyllä sieltä tärkeimmän näkee.... Yksityiskohdilla ei ole niin väliä
- kortti1
Ymmärrän näkökulmasi kyllä. Kaikkea tässä itsekin miettii mielessään. Ja olen sinusta
tietynlaisen kuvan jo muodostanut. Olen kyllä aika hyvä ihmistuntija, mutta saatan
mäkin erehtyä.- ässähai
Millainen kuva verkkokalvollesi on piirtynyt? =) ootko n vai m?
- Tuo_on
tarkoitat rekisteröityjä nimimerkkejä, muuten mahdotonta
- ainakinjoskus
Tuo_on kirjoitti:
tarkoitat rekisteröityjä nimimerkkejä, muuten mahdotonta
Aloittaja on rek;) Kerro mitä näet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810