Viime kesänä oli pihlajoissa marjoja niin paljon,että hyvä kun oksat kesti painoa, mikähän lienee tänä kesänä,kun ei näy juuri marjanmarjaa. Kuinkahan kävi mustikan ja puolukan pölytykselle,kun on ollut näin kylmää,saadaanko niitäkään marjoja?
Missä pihlajanmarjat
17
<50
Vastaukset
- Ilmajuopumus
Linnut ei humalassa lennä pihlajanmarjojen puuttuessa.
- maukasjuoma
Ollaan poimittu pois, tehrään niistä kiljua.
- KIRKKAINKYNTTILA
Nokian kumikengissä tehty kilju on todella hyvää.
- muutosta
Kyllä nämä luontojutut ovat parempia,kuin jatkuvasti jauhetut sairaiden homoilut.
- hapankettu
Happamia, mutta tänä vuonna niitä ei tule. Yleensä hyvää marjakesää seuraa huono, se on luonnon kiertokulkua.
Mustikoita kyllä tulee lujasti, thai poimijat on jo suomessa.- LauriVK
Kuopiossa näyttää olevan hyvin huono sato pihlajanmarjoissa. Samoin kotipihan omenat melkein nollassa. Kotipihan makeapihlajat (eliit ja grnatnaja) melkoin nollassa. Onneksi pakastimessa on vielä...
- ainakin.riittää
Tuleepa sitten paljon lunta, metri ja toistakin.
- vemmeli
"Hapankettu" tietää.
- InkariKesä
Intiaanikesä talven keskelle.
- hyvinpyyhkii
Elokuussa hellehiki valuu ennustelen. Toivottavasti ei tuskanhiki.
- RistinäOlemasta
Ihanaa elokuussa helle ja kakarat koulussa.
- InkariKesä
Linnuilla katkaisu hoitoa ei tarvitse pihlajanmarjoista kännissä lentää.
- RonskiReiska
Samaa olen minäkin ihmetellyt.
- homot.liikkuu
Homot kerää pihlajanmarjat ja tekee niistä liukuvoidetta!
- SadetakkiJukka
Sadetakki Jukka uittaa homoista kirjoittajan lietealtaassa.
- nälkävyö
Tilhet ja punatulkut syksyllä joutuu dieetille.
- tilheneväs
Outo häipyminen on tosiaan tapahtunut täälläpäin pihlajanmarjoille. Seurasin oikein reissussa ollessa marjatilannetta ja lähin paikka,missä marjoja oli ihan runsaasti länteenpäin ajellessa löytyi Haapamäeltä. Joku asiantuntia varmaan osaisi sanoa syyn niiden katoamiseen näiltä kulmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117