Vuosikatsastus

Vastenmielistä

Kävin katsastuttamassa autoani Martinlaaksossa. Konepellin avattuaan katsastaja totesi öljyjen olevan lähellä alarajaa. Katsastusmies oli ammattitaitoinen eikä löytänyt autostani isompia vikoja. Katsastuksen aikana kuulin pyyhkijöiden vaihdon tarpeellisuudesta ja öljyn lisäyksen mahdollisuudesta. Pyyhkijät on vaihdettu maaliskuussa tänävuonna ja minulla on pienehkön autokorjaamon yrittäjänä öljyjä ihan omaksi tarpeeksi, palaneen parkkipolttimon olisin voinut ostaa myös heiltä. Voi että heh, heh, heh,heh ja heh. Aika vastenmielinen kokemus, ensikerran sanon heille ettei kannata myydä mulle mitään, keskity vain katsastukseen.

5

211

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qkioski

Mikä katsastusasema. Onko Qkatsastus avannut uuden kioskin pääkaupunkiin?

• "nsikerran sanon heille ettei kannata myydä mulle mitään, keskity vain katsastukseen."

Sitten saateaan testata sen jälkeen ohjauslukko, avaimen poisto koneen käydesessä, jokainen turvavyö, varoituskolmio, mitata jarrulevyt jne...

• 124124124

Pakettiautomaatti on harvinaisen selvänä - kerrankin kirjoitat jotain järkevää.

• Pakoputkesta_terveisiä

Siis yrittäjä joka ei osaa pitää autoaan kunnossa, mollaa toista yrittäjää kaupankäynnistä, kannattaa varmaan kapitalismia henkeen vereen, mutta ajattelee kuin vihervasuri, onhan tää nähty mielenterveyskin vähän niin ja näin vai mitä?

• Ensuosittelesinnemenoa

Joo, tarkotat varmaankin katsastajastaa Juha Mikkosta tai Mikkolaa.. en nyt tarkkalleen muista.. Mutta joo pakkomyyntikioskiahan hää siellä Martsarissa pitää.
      Erittäin huonon kokemuksen sain sieltä. Suuttui kun sanoin etten osta pyyhkijän sulkia häneltä, että voi laittaa merkinnän otteelle vaan kun haen ne kuitenkin motonetistä samantien...
      En kyllä menisi katsastamaan autoani sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1947
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1345
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1098
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      918
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      781
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      662
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      548
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      544
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe