Näin on päässyt käymään
Heidiä on ikävä
84
290
Vastaukset
- NäinHeidinä
Heräsin heti kun itekin yhtä miestä ikävöin.Antaisitko jonkun pieeenen pienen vinkin susta??
- henkseli-raimo
Olen 164/122/11/2 kalju mies ja olen jo päässyt hikoilusta suht hyvin eroon. Oi Heidyli tule ja temmo kivestäni villisti.
- Heidisikö
Anna joku vinkki ikävöimästäsi Heidistä..?
- Hyvääyötärakasolet
Ikävöin minäkin, tiedät sen.
- Idieh
Kaipaan myös paljonkin erästä ja niinhän siinä nyt kävi...
- Idieh
Mikä nyt olisi odotettavissa että näin tulee käymään
- nomuttamuttamutttt
Naapurina täytyy olla jo huolissaan.
- Kaivauimapatjaa
nomuttamuttamutttt kirjoitti:
Naapurina täytyy olla jo huolissaan.
Niin no, onhan sulla vakuutukset kunnossa? Jätin hanan päälle ja lähdin Valtsuun pikkuostoksille :)
- Onollutpitkään
Ihan järjetön ikävä
- rakastaaehkäsinua
Olisi kohtuullista, että kertoisit tuon hänelle. Ei varmasti pahastuisi.
- ikäväon
Minun heidillä on erottuvat hiukset
- hiuksistakiinni
Mitä tarkoitat? Pinkit? Siili?
- ikäväon
Ne on moniväriset emo tyyliset :)
- söpöitensanottuikinä
ikäväon kirjoitti:
Ne on moniväriset emo tyyliset :)
vai että emotyyliset <3
- ikäväon
Joo ja niissä on sinistä ja punaista ainakin ja muutamia lävistyksiä kanssa :)
- värikäsemutyyli
ikäväon kirjoitti:
Joo ja niissä on sinistä ja punaista ainakin ja muutamia lävistyksiä kanssa :)
..oho, onpa räväkkä emotyyli :P
- Heidinainen
Miksi ikävöit Heidiä? Mikä hänessä teki vaikutuksen..? Vai tunnetko häntä vielä kunnolla?
- braindamage
Teki lähtemättömän vaikutuksen. En tunne, niin hyvin kuin haluaisin. Enkä tule tuntemaankaan, mutta se on taas oma valinta, joka perustuu hänen toppuutteluun.
- Seonsurullista
Hänellä saattoi olla painava syy toppuutteluunsa. Jos olisit tavannut hänet myöhemmin, olisi tilanne voinut olla toinen.
- braindamage
Seonsurullista kirjoitti:
Hänellä saattoi olla painava syy toppuutteluunsa. Jos olisit tavannut hänet myöhemmin, olisi tilanne voinut olla toinen.
Onko varmaa tietoa, vai valistunut arvaus ? Voisin kuvitella, että hän on sellainen luonteeltaan, että antaisi kuulua itsestään, jos haluaisi vielä pitää yhteyttä.
- seonsurullista
braindamage kirjoitti:
Onko varmaa tietoa, vai valistunut arvaus ? Voisin kuvitella, että hän on sellainen luonteeltaan, että antaisi kuulua itsestään, jos haluaisi vielä pitää yhteyttä.
En tunne tilannettasi. Mutta tämä on varmaa tietoa kyseisessä tapauksessa.
- braindamage
seonsurullista kirjoitti:
En tunne tilannettasi. Mutta tämä on varmaa tietoa kyseisessä tapauksessa.
Etpä tietenkään, enkä ala sitä tässä avaamaan. Jos tietosi on varmaa, on se ilmeisesti omakohtaista. Jos hänellä olikin joku syy jarrutella, olisin mieluummin kuullut sen, kohteliaan väistelyn sijaan.
- seonsurullista
Kyllä näin, omakohtaista. Ja olisi pitänyt avautua ajoissa. Se on kaduttanut ja kaduttaa. Ja oli väärin häntä kohtaan olla kertomatta. Nykyään olisin toiminut toisin. Toivottavasti oma tilanteesi selviää vielä.
- Kaipaavähänkuinhulluna
braindamage kirjoitti:
Teki lähtemättömän vaikutuksen. En tunne, niin hyvin kuin haluaisin. Enkä tule tuntemaankaan, mutta se on taas oma valinta, joka perustuu hänen toppuutteluun.
Milloin tämä "toppuuttelu" tapahtui? Ehkä hän pelästyi omia tunteitaan ja ajatteli ajankulun poistavan ne. Ihastui todella ja on nyt täällä häntä kaipaamassa.. Sitä tapahtuu joskus, että rakastuu vähän väärään aikaan ja odottamatta.
- braindamage
seonsurullista kirjoitti:
Kyllä näin, omakohtaista. Ja olisi pitänyt avautua ajoissa. Se on kaduttanut ja kaduttaa. Ja oli väärin häntä kohtaan olla kertomatta. Nykyään olisin toiminut toisin. Toivottavasti oma tilanteesi selviää vielä.
En usko, että koskaan on liian myöhäistä ilmaista toiselle mitä tuntee. Mieluummin myöhään kuin ei milloinkaan. Itse olen suht sinut asian kanssa. Uskon, että juttu olisi edennyt pikkuhiljaa, jos hänellä olisi ollut mielenkiintoa.
- braindamage
Kaipaavähänkuinhulluna kirjoitti:
Milloin tämä "toppuuttelu" tapahtui? Ehkä hän pelästyi omia tunteitaan ja ajatteli ajankulun poistavan ne. Ihastui todella ja on nyt täällä häntä kaipaamassa.. Sitä tapahtuu joskus, että rakastuu vähän väärään aikaan ja odottamatta.
Sanotaanko vuoden aikana. Alun toppuuttelu johtui enemmänkin "teknisistä ongelmista".
- seonsurullista
braindamage kirjoitti:
Sanotaanko vuoden aikana. Alun toppuuttelu johtui enemmänkin "teknisistä ongelmista".
Hyvä analyysi ja osui melko hyvin oikeaan. "Tekniset ongelmat" olivat monentasoisia. Tunnetta ei ole mikään pystynyt haalistamaan. Asiaan ei voi enää palata valitettavasti.Siksi täällä välillä puran ikävää, tunnetta raastavaa.
- tämmööstttäältä
Ainahan asiaan voi palata varsinkin se, joka irl on vähemmän yhteyttä tai epämääräistä yhteyttä pitänyt.
- braindamage
tämmööstttäältä kirjoitti:
Ainahan asiaan voi palata varsinkin se, joka irl on vähemmän yhteyttä tai epämääräistä yhteyttä pitänyt.
Ääni tälle.
- lähtemätönvaikutus
braindamage kirjoitti:
Hmm..teki lähtemättömän vaikutuksen..Sen on täytynyt olla jotain todella erityistä. Voisitko kuvata tätä tarkemmin..?
- braindamage
lähtemätönvaikutus kirjoitti:
Hmm..teki lähtemättömän vaikutuksen..Sen on täytynyt olla jotain todella erityistä. Voisitko kuvata tätä tarkemmin..?
Ei siihen mitään mystiikkaa liity. Hän sai minut tuntemaan sellaisia tunteita, joita en uskonut minusta enää löytyvän. Tästä tulen olemaan hänelle iki-kiitollinen.
- Kävisiköniinhyväsäkä
Sattuisit olemaan J ikävöijä??!
- jmiekkonen
Joo-o, yhtä Heidiä toisinaan ajattelen.
- Niinihanaaettä
jmiekkonen kirjoitti:
Joo-o, yhtä Heidiä toisinaan ajattelen.
IIK :) niin mäkin ajattelen yhtä J.tä turhan usein. Uskallatko paljastaa seuraavan kirjaimen?
- Jmiehinkäinen
Heidillä on nyt oikein kissanpäivät, sillä täällä on myös toinen J, joka niin ikään erästä Heidiä aika usein pohtii. Mikä mahtaa olla tämän Heidin vm?
- IikIik
Jmiehinkäinen kirjoitti:
Heidillä on nyt oikein kissanpäivät, sillä täällä on myös toinen J, joka niin ikään erästä Heidiä aika usein pohtii. Mikä mahtaa olla tämän Heidin vm?
Ja skviiik vielä päälle. Luulin että the J ei edes tiedä mun vm.ää. Sen on kyllä -80
- EtSit
ole "mun" Heidi. Se on hieman nuorempi.
- Harmillistaettä
EtSit kirjoitti:
Näinhän se -89 on jo gt-puolella ;)
- Heidiolenminäkin
EtSit kirjoitti:
Mä oon nuorempi.
- Jännäämuttakokeillaan
Heidiolenminäkin kirjoitti:
Mä oon nuorempi.
onks mä sitten puuma
- Hassuaeikö
Taidat olla. Vaikka luulin että sulla pitäs olla puuma.
- EtSit
Heidiolenminäkin kirjoitti:
Mä oon nuorempi.
Mikä sun vm mahtaa olla?
- jeiymmärrä
Harmillistaettä kirjoitti:
Näinhän se -89 on jo gt-puolella ;)
gt-puolella?
- Mummotunnelissaeli
jeiymmärrä kirjoitti:
gt-puolella?
Ginandtonic
- Umpisolmussa
Turha ikävöidä.
- turhauttavaaeiturhaa
asemoit itsesi umpparille, miksi?
- yölläajattelensinua
Ahaa, mukavaa loppuelämää rakas.
- aikamenee
Kuinka kauan olet häntä ikävöinyt?
- Ihantylsää
Kun kukaan ei laita mitään tuntomerkkejä :(
- tätäheidiäeikaivata
Ei tuntomerkkejä, ei vihjeitä, ei puheluita, ei viestejä. =kukaan ei kaipaa
- Siisainutheidi
Ketä kaivataan on Erottuva hiuksinen toppuuttelija
- rfgtyu
Entäs ketä Heidi sitten kaipaisi eniten?
- Valitettavastiedelleen
Sitä jolle tänään laitoin viestin
- ikäväon
On mahtanut tämä erottuva hiuksinen laitella viestejä useammalle ihmiselle samana päivänä niin mistä tietää kenestä on kyse?
- Niinmuttakun
ikäväon kirjoitti:
On mahtanut tämä erottuva hiuksinen laitella viestejä useammalle ihmiselle samana päivänä niin mistä tietää kenestä on kyse?
Tää olikin ihan normihiuksinen heidi joka laittoi eilen vain 2 viestiä samalle miehelle
- waefrsgy
No eihän sitten ole mitään ongelmaa jos kyseinen henkilö varmasti tietää että viestit ovat Heidiltä ja muutenkin toisillenne viestittelette.
- Nykyisin
waefrsgy kirjoitti:
No eihän sitten ole mitään ongelmaa jos kyseinen henkilö varmasti tietää että viestit ovat Heidiltä ja muutenkin toisillenne viestittelette.
Ei näissä viesteissä voi sanoa mitä ajattelee pelkkää asiaa :(
- qwadefsx
Vastaanottaja kuitenkin tietää lähettäjän?
- Näinhänseon
qwadefsx kirjoitti:
Vastaanottaja kuitenkin tietää lähettäjän?
Mutta aika jäykän kankealta kuulosti sekin..
- Javielä
Näinhänseon kirjoitti:
Mutta aika jäykän kankealta kuulosti sekin..
Toivoin että se olisi laittanut jotain ns.asian ulkopuolelta..
- tiedät
Just näin, aloittaja ei oikeasti kaipaa Heidiä, ehkä vaan sitä mitä heillä keskenään ollut esim. pelkkää seksiä
- Olisipanäin
tiedät kirjoitti:
Just näin, aloittaja ei oikeasti kaipaa Heidiä, ehkä vaan sitä mitä heillä keskenään ollut esim. pelkkää seksiä
Sitähän minäkin nimenomaan kaipaan sehän meillä sujui muu ei niinkään..
- tiedät
Se et sujui on vaan sinun näkemys, en muista montaakaan kertaa että minä olisin ollut samaa mieltä.
- tiedät
ja vielä, minä annoin ja tarvitsin paljon enemmän kun mitä sinä koskaan .
- Goldie_O_Gilt
Kiertelen, kuin hullu puuroa i. Silti olet i silmissäni kuin littlefinger, enkä tiedä pelätäkkö vai ihastua ikiajoiksi. i
Tämän kun naamatusten uskaltaisin myöntää ;)- Mäkinhaluun
Noita sieniä :)
- Goldie_O_Gilt
Olen enemmän noihin yrtteihinpäin :P
- Noniitäsitten
Goldie_O_Gilt kirjoitti:
Olen enemmän noihin yrtteihinpäin :P
Jos niillä saa runoratsun laukkaamaan tuolla lailla :)
- Goldie_O_Gilt
Tuo vielä mikään runo ole. Kuvastaa lähinnä vain olotilaa.
Runot on sitten ihan eri herkkyydellä viritettyjä, koska ne on sen romantikkopuolen heiniä. - Täytyysanoa
Goldie_O_Gilt kirjoitti:
Tuo vielä mikään runo ole. Kuvastaa lähinnä vain olotilaa.
Runot on sitten ihan eri herkkyydellä viritettyjä, koska ne on sen romantikkopuolen heiniä.Musta toi kiertää kuin hullu kuumaa puuroa on jo sellainen runo että repeän joka kerta kun ajattelenkin sitä
- vanhaanamalliin
Miksei Heidi saa käyttäytyä, kuten tämä? https://www.youtube.com/watch?v=4gxbpnES440
- ArjaoniloinenKoriseva
Ai, tanssia oman kylän pojan kanssa vai hypellä kuten Arja Koriseva tuossa?
- Heidimyös
Oi, joku ikävöi minua, vai ikävöikö?
Mistä sen tietäisi? - tervemenoa
minä lähettäisin erään Hoooooon kavereineen ja sukulaisineen hevonvitunkuuseen
- menolippuostettu
Kiitos.
- tiedät
Säkin olet ollut mielessäni viime viikkoina, onhan siitä viime kerrasta jo pari vuotta aikaa, ihmekös tuo
- vinkkiauttaa
No annapa joku vihje jonka vain tämä ikävöimäsi Heidi tunnistaa.
- braindamage
Dodiin. Tuli kerran nimiteltyä läpällä.Tähän jos ilmestyy oikea "lempinimi" , niin satavarmasti otan yhteyttä.
- sanonyt
Onhan mua nimitetty vaikka miten
- muumeistakintuttu
Pikkumyy
- muumilaaksonväkeä
Kukas sä olet muumeista, ettet vaan muikkunen?
- eimuumitaloalukitayöksi
Kylläpä kyllä. Luonne täsmää myös aika hyvin..
- eijaksaodottaaenää
Ota yhteyttä sitten :)
- NytKahville
Kaksi Heidin kaipaamiseen liittyvää asiaa löydetty täältä, ilmeisesti koskee eri tapauksia: Erikoiset hiukset, lävistykset ja hyvä seksi (tästä tosin erimielisyyttä ;).
Näistä kumpikaan tilanne ei sovi minuun. Näin on päässyt käymään ja ei haittaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907