Psyykensairaudet ovat järjetöntä terveydenhoitoa. Mielikuvitussairauksia hoidetaan huumaavilla lääkkeillä.
Järjetöntä terveydenhoitoa
8
<50
Vastaukset
- Maho_Sysdeemi
Niin on.Ja psyykelääkeiden käytön takia monilta menee lopullisesti työkyky diabetes2 on hyvin yleinen psyykelääkkeiden käyttäjien joukossa jota on kallis hoitaa.Ainoat jotka hyötyvät tälläisestä systeemistä on lääkeyhtiöt ja heidän osakkeenomistajansa.
Jos ajatellaan puhtaasti valtiontalouden kannalta niin tämä nykyinen systeemi on tuhoisa.Menetetty työkyky tarkoittaa menetettyjä veroeuroja,lääkkeiden erityiskorvattavuus(tarkoittaa että Suomen veronmaksajat antavat rahat kiertoteitse pääasiassa ulkomaisille lääkeyhtiöille) sekä lääkkeiden aiheuttamat oheissairaudet ja niiden hoito.
Ja kun niistä lääkkeistä niin harvat saa yleensä minkäänlaista apua,päinvastoin useiden elämästä ovat tehneet kärsimysnäytelmän. - ghuuhgf
Psyykkisesti sairastunut menettää usein työkykynsä...
Kuntoutunut taas pystyy palaamaan töihin...
Minusta on kaikkien etu, että psyykkisesti sairastunut saa apua.Niin minunkin mielestäni. Ihminen, jonka traumoja ei ole voitu käsitellä tai hoitaa, voi menettää todellisuudentajunsa.
Tilaa kutsutaan psykoosiksi. Se on yhtä todellinen kuin syöpä tai reumasairaudet.
Onnistunut lääkehoito on saanut aikaan parenemista, perheeseen ja jopa työelämään paluun.
Viime vuosisatoina henkisesti sairaat sidottiin erillisiin hoitopaikkoihin - heihin lyötiin surutta hullun leima.
Lapsuuskotini naapurissa psykoottinen poika suljettiin karsinaan, jonne häntä ruokittiin kotieläimen tapaan. Toivottiin hänelle parasta, eli kuolemaa.- Maho_sysdeemi
Niin minustakin olisi kaikkien etu että psyykkisesti sairastunut saa apua mutta kun se "apu" monesti on vain haitaksi.Ja kyllä sen hullun leiman saa nykyäänkin kun ihmiset saa tietää että joku on ollut lataamossa.Paikkakunnalla missä minä asun niin psykiatrit ja mt-hoitsut pitävät kyllä huolen tiedottamisesta.
- miettiikö
Kenen mielikuvitusta ovat sairaudet - jos terveydenhuolto järjettömyttä edustaa,
eikö sekin olisi yhteiskunnan asia pahempien viiraausten estämiseks käsitellä vaikka eduskunnassa?Mitä uhkia tai etuja pitää pelätä?- fgg
Psyykkiset ongelmat eivät ole sairauksia.
- E200
Ja psyykenlääkkeet eivät ole lääkkeitä vaan huumeita.
- Ansassa
Menneisyyteni eletty elämä, monet virheet painavat mieltäni vielä tänäänkin.
Tieni johti, psykiatriseen sairaalaan, lyhytaikaiseen hoitoon.
Tapasin lääkärin joka katsoi välttämättömäksi kirjoittaa minulle, resepti lääkettä- nimeltä serogueli. Neuvoni tässä, kaikille teille jotka haluatte elää hyvää elämää:
Älkää suostuko ottamaan tätä reseptilääkettä, sillä jäätte koukkuun-
tähän lääkkeeseen ajan myötä, tämä lääke vie pohjan elämältä.
Mikään ei kiinnosta, tunne- elämä muuttuu, väsyttää päivittäin.
Ja ne kauheat vieroitusoireet, jos yrität päästä itsenäisesti irti tästä lääkkeestä.
Älkää uskoko lääkäriä, jos väittää että vahingot ovat pieniä tällä lääkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673