Löytyykö siis paria joka kaipaisi ison omaavaa "kielitaitoista" miestä kimppaan (19/5)
Lahesta kimppaa
5
<50
Vastaukset
- Niin-kait
Joo, ja suhun saa yhteyden Lahden torilla. Tunnusmerkkinä on, ett seisot kivetyksellä vaatteet päällä.
- taitaa_tulla
joo siellähän minä, tule jo !
- Teit-siis-oharit
taitaa_tulla kirjoitti:
joo siellähän minä, tule jo !
Olin siellä kakskyt yli yheksän. Sua vaan ei näkynyt.
ei siis löydy ?
- tripletrouble
Ei löydy tai jos löytyy niin vaatimukset sulle niin kovat ettet ikinä pysty niitä täyttämään,vaatimusten esittäjät taas voivat olla tasoltaan ihan mitä sattuu,nää on kovat markkinat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2844446Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1064020Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942405Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar741738Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71139Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431102- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137907