..kaiken sulle yhä antaa tahtoisin.. ne tunteet nuoressa sydämessä.. en tiedä, hankalaahan se olisi. Mutta varmasti sen arvoista. Onhan ne romanttiset haaveet johonkin kauas kaikonneet.. ei sitä uskalla enää sydäntään itekseenkään availla. Nukahdan iltaisin miettien, millaista olisi, jos oisit siinä vierelläni. Ei mulla ole oikeastaan muuta kuin tämä tunne syvään juurtuneena.. sinulle antaa. Ei kahlitsemaan, rajoittamaan, hellimään vain. Hyvänä pitämään.
Tällaista ajatusvirtaa ikävöidessäni. Kuiskata jotain.. että rakastan sinua. Siksi kirjoitan. Siksi kaipaan. Olisinpa sen silloin kertonut.
rakasJKmatkojentakaa
3
<50
Vastaukset
- Oletniinnolo
Sä olet suoraan sanottuna säälittävä, ja naurettava näiden viestiesi kanssa. Ei sulla munaa ole laittaa itsestäsi nimikirjaimia, mutta vastapuolesta olet valmis paljastamaan kaikenlaisia asioita. Myöthäpeä on suuri sunkaltaisen apinan takia.
- mrsBeankösiellä
Kaikenlaisia asioita?
Eilen laitoin JKlle yhden ja nyt toisen. Sekoile johonkin muuhun ketjuun. Ei ole kyse ukostasi.
Kyseessä vilpitön kaipuu ihmiseen. Mitähän sinäkin vastaaja täällä haet räävittömän kommenttisi kanssa. Nyt ei kyllä osunut. Että kivaa kesää vaan sullekin! - nolojentilanteidenpalsta
Mua naurattaa tuo vastaus. Kirjotin kaikessa kaipuussani ja tuommosen vastauksen sain :DDD
Mieti kuin monta jiikoota Suomessa on ja sen jälkeen kumpi meistä todella on se nolo ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576