Meillä on ja siksi meitä ei tervehditä jumalanterveellä.
Miten muilla?
Galluppi onko sinulla vl televisio?
15
<50
Vastaukset
- synti
Ei ole televisiota, en ole niin vanhanaikainen , että omistan television,
- uhfkuyfu
Ei ole mulla televisiota, mutta katson ei-synti-ohjelmia Internetistä ja tallennusvälineistä tietokoneen näytöltä.
En itsekään tervehtisi jumalanlasten tervehdyksellä ketään, jolla on kotonaan tai mökillään (paitsi ehkä jos on itseomistama vuokramökki, jota jokin muu taho pitää yhteisvuokralla ajoittain kolmansille osapuolille, jos televisio sisältyy yhteisvuokrallapidon ehtoihin) tai loma-asunnossaan (paitsi ehkä jos on itseomistama vuokraloma-asunto, jota jokin muu taho pitää yhteisvuokralla ajoittain kolmansille osapuolille, jos televisio sisältyy yhteisvuokrallapidon ehtoihin) tai veneessään tai asuntovaunussaan tai asuntoautossaan tai ulkorakennuksessaan tai teltassaan tai pihallaan tai helikopterissaan tai lentokoneessaan tai kulkuvälineessään tai autossaan televisio. - rosk
Minä heitin parvekkeelta television ulos, sen jälkeen tuli taivallinen olo, ei tarvitse katsoa tuollaista roskaa
- ristittyriepu
Oli,män rikki. Nyt näkeepi netistä.
- aloittajalletiedoksi
Tv on epäuskoisen kodin huonekalu.
- rgfhjkl
Meillä on televisio ja meitä tervehditään Jumalan terveellä. Mutta meillä on televisio isän työn takia!
- suositelen
Minulla ei ole televisiota, minä käyn naapurin rouvan luona , katsomassa televisiota ja samalla hieromassa naapurin rouvan niskoja
- vbgtyhjm
"" Mutta meillä on televisio isän työn takia! ""
Juuri näin on monen kohdalla. Puhujaveljemmekin sanoi, että täytyy elää ajan hermolla! - antti72d
Kaikillahan se on televisio nykyään. Kaikki pääkanavat suorina netissä. Eli kysymys on vanhentunut.
- virallinen_kanta
Mikä se on se SRK-virallinen kanta? Miksi se on sitten kielletty 2006 viimeksi Aarho H kertoi suviseuroissa...!!!
- defrgt
Aarno Haho vaeltaapi laiteilla!
- åpy
On ollut jo ysikyt luvusta lähtien. Silloin kaveripiirini tuomitsi sen synniksi mutta samat kaverit olivat pitämässä luonani kisastudiota urheilukisojen aikaan. Nykyään televisio ei aiheuta otsaryppyjä.
- Syntitoosa
Televisio on kielletty edelleen. Kuka on muka sallinut??
- 44x33
Ei ole kielletty. Kymmeneen vuoteen ei Ry:llä enää saarnattu synniksi!
- huhhuijaa23
Vitsit!! Minulle silloin -90 luvun lopulla sanottiin, että en ole jumalanlapsi kun et tv hävitä....Ompa ollu häijyä puhetta kun vertaa sit nykymenoon...Elikkä suoraan henkistä kiusaamista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756