Hyväksi suutelijaksi haluava

Tulisuudelmamies

Nainen, millainen suutelu saa sinut kuumaksi? Entä millainen on romanttinen suutelu?
En ole koskaan ajatellut asiaa syvemmin.
Kertokaa kokemuksia suutelusta ja sen herättämistä tunteista.

15

4810

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusujasaanut

      Suutelin ensikertaa tänä kesänä. Olemme molemmat hyvin rakastuneita toisiimme, joten suutelu tuntui ihanalta. Olimme vain lähekkäin toisiamme halailemassa ja pussasimme ensin huulet supussa. Se tuntui hyvältä ja ihanan läheiseltä, hellältä. Hieman myöhemmin suutelimme kielellä se olikin hyvin kiihottavaa ja hellää.

    • Annenellli

      kieliakrobaatia on parasta suutelua, mitä paremmin pysyty kielelläsin mun suuni pyörittämään niin sitä parempi.

    • Ranskisonparas
    • suudelmallakylääntoiseen

      Romanttinen suutelu näyttää varmaan sellaiselta, mitä näkee häissä avioparien välillä alttarilla. Minä en ole kokenut kuin kuumia, eroottisia suudelmia. Niissä on tultu kielellä todella syvälle suuhuni, ja pihaustakaan ilmaa ei ole päässyt väliin.
      Hyvää suutelijaa ei ole stantardisoitu mihinkään, joten se mikä sinun mielestäsi olla hyvä suudelma, voi toisen mielestä olla aika kehno esitys.

    • Minä-78

      Mies, nainen ei kuumennu suutelemisesta, nainen joko on jo kuuma koska suutelee, tai sitten ei. Suutelu ei sytytä naista, vaan nainen sytyttää suutelun. :-)

      • oooohhh

        Flirttailu, suutelu, halailu, koskettelu, puhuminen kaikki saavat naisen kuumiksi. On vain luusereiden näkemys, että seksi ja suutelu ei vaatisi taitoja. Ette ole edes kiinnostuneita naisen sytyttämisestä. Ja siitä ei voi seurata hyvää seksielämää. Nämä ovat taitoja kuten muutkin taidot. Ei tietenkään naista voi alkaa suutelemaan jos hän ei näytä "vihreää valoa", mutta jollakin muulla se sytytetään esim. puheella ja kiinnostuksella, eikä se synny yleensä itsestään tumput suorana seisomalla. Nainen kuumenee suutelusta, se on varmaa.


      • Hyväävailla

        Minut saa suutelu kyllä kiihottumaan ja kaikkee muutakin. Se ei ole helppo taito ja pitää opetella. On iso asia, jos vastapuoli ei osaa suudella - valitettavasti. Rakastan suutelua, jos toinenkin on samalla "moodilla". Hidasta nautiskelua, tuntea toisen pehmeät huulet. Ei kieltä ekana, huulet riittää. Jotkut osaa sen ihanan imujutun, itse pitää vielä sitä harjoitella :). Eikä kaikkea löydä samassa paketissa.. Jos toinen antaa vain suukkoja eikä huolehdi saisen nautinnosta mutta kaikki muu natsaa, on siinä sitten pohdittavaa toimiiko juttu vai ei. Seksi ja nautinto, läheisyys, intohimo, toisen huomioon ottaminen ovat kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.. Meni ohi aiheen, anteeksipyyntö aloittajalle.


    • SuudellaanKunnolla

      Mä tykkään kuumista, pitkistä suudelmista. Sellaisista vaativista ja takuuvarmasti kuumenen, jos suutelija on hyvä. Kielen käytöstä saa äkkiä mielikuvan jostain muustakin ja muuta ei tarvita. Vasta kypsemmällä iällä olen päässyt suutelemaan kunnolla, mitä olenkaan menettänyt!

    • vinviink

      Hyvä suuhygienia on tärkein asia. Muuten nainen voi ohjata huonoakin suutelijaa, mutta jos mies ei ole huolehtinut suuhygieniasta, niin ei tee mieli suudella. Eikä kukaan jaksa opastaa suuhygieniassa. Se pitää itse tajuta.

      Ennen suutelua hampaat pitää olla puhtaat ja hoidetut. Hammaslääkärissä ja suuhygienistillä kannattaa käydä kerran vuodessa muun päivittäisen hoidon lisäksi.

    • KasKaskummaa

      Hengityksen haju ei aina liity suun hygieniaan .

    • kisskisskisskiss

      Suutelussa tulee miehellä olla puhdas suu, vaativat, mutta samalla hellät huulet. Kieltä ei pidä työntää syvälle naisen kurkkuun, kitalakeen tai poskiin, vaan sillä tulee leikitellä naisen kielen kanssa, kieritellen, painellen, tökkien, vähän kuin maltillista sekstailu yhdyntää jäljitellen. Imua ei saa olla liikaa, mutta sitä pitää kuitenkin olla vähän. Huulien tulee välillä karata kaulalle, niskaan solisluun kuoppaa, olkapäälle. Itse en pidä raapivasta parransängestä, enkä oikein viiksistä ja parrastakaan, mielestäni ne eivät ole koskaan pikein puhtaita ja joskus haisevat nenään.

      • Anonyymi

        Hyvä on suudella naista ensin herkästi, kevyesti huulilla vain,sitte voi imaista hiukantoisen ylähuulta ,hipoa penesti kielellä naisen kieltä, sitten jossain vaiheessa vähän otat naisen suudelmalla eli olet vaativampi,käytät kieltä ja huulia.
        Tärkeintä että et peitä naisen suuta kokonaan suullasi,avaa suutasi ammolleen,pure,tai työnnä kieltä naisen kurkkuun.
        Suuseksissäkään naista ei kannata yrittää kielellä naida, klitoris saa olla kielen kohteena ja sijaitsee pimpan ylimmässä osassa,huulien yhtymäkohdassa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole hampaita, huulet ovat pehmeät vähän sisäänpäin painuneet, muyta hyvä olen pussaaamaa.n ja kielellä leikkimään ja kyrpäni työnnän syvälle sisn.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­um­me sinu­­t käym­­­ään u­ude­­ss­­a cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i miljoona! 👉 http://9105555.com/H/a4PO7 👈

    • Anonyymi

      Tääl­t­ä löydä­­t nop­­­easti sukupu­­­olt­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­ffit 👉 http://9105555.com/H/p2A7Z 👈

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe