Vieläkö muistatte legendaarisen Digimon world pelin ps1 konsolille? Itse tutkiskelin laatikoitani ja satuin törmäämään tähän kyseiseen peliin joka on jostakin syystä vielä aukaisematon muoveissa oleva. Mitä suosittelette tekevän, kannattaako tämä aukaista ja lyödä tulille samantien vaiko myydä? Jos kyseessä on arvokas löytö niin mistäköhän löytyy näille hintaa kun en ole löytänyt myynnistä avaamattomia kappaleita..
Digimon world ps1
Tyhäm
3
279
Vastaukset
Ebayssa näkyisi olevan myynnissä 30-60€ hintaan avaamattomia kappaleita myynnissä. :)
- tohtori_sykerö
Näyttää olevan mutta ilmeisesti kyseessä on Pal versio ja sitä ei löydy myynnistä mistään avaamattomana. tai minä en löytänyt
- Donalppa
Tällee pari vuotta myöhässä mut löytyykös vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146