ja mölisee ? Kummaa touhua , häh ?
Miksi kepuli-heikki vaan
7
<50
Vastaukset
- aaaaaaargh
Päästä meidät jännityksestä ja vastaa jo itsellesi.
- Hoosianna
Ottaako sinulla onttoon onteloosi ?
- ottaaottaa
ronttona rottaa.
- Tavallaan
Hoosianna kirjoitti:
Ottaako sinulla onttoon onteloosi ?
Surulliseksi minä tulen kun luen näitä sinun lukuisia älyvapaita avauksiasi joissa keskustelet itsesi kanssa valtavalla ahkeruudella ilman pienintäkään merkkiä aivotoiminnasta. Sääliksi käy.
- Kiimasonni
Eikö sonneilla ole kiima-aika syksyisin? Nyt kun on erikoinen kesä, on hormonit lähteneet vähän aikaisemmin liikkeelle. Jospa sillä on kaipuu ennenaikaisiin peijaisiin. Se koivu kun jäi pahus pystyyn. Jos sitä toisen kerran tuuppais, saattais kaatua
- ekaskoskol
E IOLE kiimaaika
- asianajajat
minä takaan että näiden kahden kouhon kirjottelu loppuu täällä ja se on varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828