Tutustuisitko aiheesta syntyneisiin virallisiin kirjauksiin pöytäkirjoista.
Niitä ei ole monta.
Asia kiedottiin arkistointiongelmaan?!
Asia tarkoitettiin unohdettavaksi ja linssit pidettäväksi pimeinä ettei veronmaksajat katso suoria kokouslähetyksiä ja arvostele miten toimi minun äänestämäni valtuutettu tuosakin asiassa.
Lähetykset voi palauttaa ilman suuria valmisteluja ja päätöksia. Tieto vain namolle. Tekniikka lie valmiina, elleivät käskeneet niitä myydä?
Näin olen asiat ymmärtänyt.
Katsopa Tita mihin loppui NaMon lähetykset
9
51
Vastaukset
- make-vaan
Ja veisatkaamme virrestä mä joka päivä joutilaana olen!!
- Dataa
Mä kaikkia käsken juu mä oon määä totelkaaa
- Hyihyihyi
Pikkunen esimerkki sivustajohtamisesta. Siitä on paljo puhuttu.
- elämme_kiintoisia_aikoja
Eikös niitä filmejä pidä käyttää todisteina, kun niissähän käsiteltiin mm. yksityisiä sähköposteja julkisesti ja sehän ei ole nykylain mukaan suotavaa..?
- menneessämuodossa
Pyhäjärvi OLI edelläkävijänä 15 kunnan joukossa vielä 5v sitten valtuuston kokousten välittämisessä netin kautta. Oli.
- Lemm
Joo olis Tita kovin monen muualla asuvan pyhisläisen toive, että NAMO-lähetys taas toimisi netin kautta. Odotellen.
- lomm
Ei namoa ennen kuin jotkut valtuutetut osaavat käyttäytyä. Puhuvat toisten puheenvuoron päälle. Osottelevat ja nimittelevät
- putkiaivo
lomm kirjoitti:
Ei namoa ennen kuin jotkut valtuutetut osaavat käyttäytyä. Puhuvat toisten puheenvuoron päälle. Osottelevat ja nimittelevät
Valtuustosali on puheita varten!!! Ei istua nyököttämistä varten!!. Puhukaa, puhukaa ja antakaa puheenvuoro!! Seuraavissa vaaleissa nähdään muutosten tuulet, kun seuraamme lähetyksiä ihan kotisohvalta. Salailut loppuu.
Hyvä Namo, haluamme nähdä ja kuulla. Railakasta menoa odottaen.
nimimerkki. Yksi kaupunkilainen. - sinnevuan
putkiaivo kirjoitti:
Valtuustosali on puheita varten!!! Ei istua nyököttämistä varten!!. Puhukaa, puhukaa ja antakaa puheenvuoro!! Seuraavissa vaaleissa nähdään muutosten tuulet, kun seuraamme lähetyksiä ihan kotisohvalta. Salailut loppuu.
Hyvä Namo, haluamme nähdä ja kuulla. Railakasta menoa odottaen.
nimimerkki. Yksi kaupunkilainen.Mene putkiaivo valtuustosaliin katselemaan ja kuuntelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897