Katsopa Tita mihin loppui NaMon lähetykset

avoimmuudenpalautus

Tutustuisitko aiheesta syntyneisiin virallisiin kirjauksiin pöytäkirjoista.
Niitä ei ole monta.
Asia kiedottiin arkistointiongelmaan?!
Asia tarkoitettiin unohdettavaksi ja linssit pidettäväksi pimeinä ettei veronmaksajat katso suoria kokouslähetyksiä ja arvostele miten toimi minun äänestämäni valtuutettu tuosakin asiassa.
Lähetykset voi palauttaa ilman suuria valmisteluja ja päätöksia. Tieto vain namolle. Tekniikka lie valmiina, elleivät käskeneet niitä myydä?
Näin olen asiat ymmärtänyt.

9

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make-vaan

Ja veisatkaamme virrestä mä joka päivä joutilaana olen!!

• Dataa

Mä kaikkia käsken juu mä oon määä totelkaaa

• Hyihyihyi

Pikkunen esimerkki sivustajohtamisesta. Siitä on paljo puhuttu.

• elämme_kiintoisia_aikoja

Eikös niitä filmejä pidä käyttää todisteina, kun niissähän käsiteltiin mm. yksityisiä sähköposteja julkisesti ja sehän ei ole nykylain mukaan suotavaa..?

• menneessämuodossa

Pyhäjärvi OLI edelläkävijänä 15 kunnan joukossa vielä 5v sitten valtuuston kokousten välittämisessä netin kautta. Oli.

• Lemm

Joo olis Tita kovin monen muualla asuvan pyhisläisen toive, että NAMO-lähetys taas toimisi netin kautta. Odotellen.

• lomm

Ei namoa ennen kuin jotkut valtuutetut osaavat käyttäytyä. Puhuvat toisten puheenvuoron päälle. Osottelevat ja nimittelevät

• putkiaivo
        lomm kirjoitti:

Ei namoa ennen kuin jotkut valtuutetut osaavat käyttäytyä. Puhuvat toisten puheenvuoron päälle. Osottelevat ja nimittelevät

Valtuustosali on puheita varten!!! Ei istua nyököttämistä varten!!. Puhukaa, puhukaa ja antakaa puheenvuoro!! Seuraavissa vaaleissa nähdään muutosten tuulet, kun seuraamme lähetyksiä ihan kotisohvalta. Salailut loppuu.
        Hyvä Namo, haluamme nähdä ja kuulla. Railakasta menoa odottaen.
        nimimerkki. Yksi kaupunkilainen.

• sinnevuan
        putkiaivo kirjoitti:

Valtuustosali on puheita varten!!! Ei istua nyököttämistä varten!!. Puhukaa, puhukaa ja antakaa puheenvuoro!! Seuraavissa vaaleissa nähdään muutosten tuulet, kun seuraamme lähetyksiä ihan kotisohvalta. Salailut loppuu.
        Hyvä Namo, haluamme nähdä ja kuulla. Railakasta menoa odottaen.
        nimimerkki. Yksi kaupunkilainen.

Mene putkiaivo valtuustosaliin katselemaan ja kuuntelemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77