Ei ole lisättävää...ei täällä. Odotan vain hetkeä...että tapaisin sinut uudelleen, mies. Se taitaa olla vain minun haavetta ja unelmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=tsaDOCnMXCs
Sydämeeni kirjattu nimesi
13
<50
Vastaukset
- Kirsille
Aina ei polut yrityksistä huolimatta kohtaa..mutta ehkä ne jonain päivänä vielä kohtaa,vaikka silloin,kun sitä vähiten odottaa..ainakin toivon niin.Joka tapauksessa olet mulle tärkeä ja rakas..
- Dawson
Ei minullakaan ole lisättävää laulun sanoihin. Jaammeko muistoissamme samaa unelmaa, ei ole täällä mitenkään varmistettavissa. Mutta kuitenkin kaunis ja herkkä muistoa hänestä seuraa minua itsepintaisesti kaikkien näiden vuosienkin jälkeen. Kunnes jälleen tapaamme kenties..Sitä toivon.
- tiukastikiinni
..haluaisitko kertoa jotain mikä sinua ja häntä yhdistää. Ajattelen, että jos molemmat kaipaamme tahoillamme, olisi oikeus ja kohtuus tehdä tunteet tiedoksi toisillemme..edes jotenkin.
- Dawson
Yksinkertaisin ratkaisu tähän lienee kysymys minkä ikäinen olet?
- tiukastikiinni
Dawson kirjoitti:
Yksinkertaisin ratkaisu tähän lienee kysymys minkä ikäinen olet?
Taidamme olla samanikäiset. Minä tumma, hän vaalea.
- tiukastikiinni
hänelletämä kirjoitti:
Kaunis kappalle ja koskettavat sanat.
"When I find you..I'II find me.."
- minullaontunnustan
Onko sinulla pienenä hatarana toiveena olla yhdessä vielä joku päivä? Jos siis olet ......
- OnToiveeni
En tiedä aloittajasta, mutta itse toivoisin voivani saattaa loppuun jotain sellaista, jonka tunnen olevan tärkeää ja joka jäi kesken meillä.
- minullaontunnustan
OnToiveeni kirjoitti:
En tiedä aloittajasta, mutta itse toivoisin voivani saattaa loppuun jotain sellaista, jonka tunnen olevan tärkeää ja joka jäi kesken meillä.
Minä en haluaisi saattaa loppuun, haluaisin nimenomaan jotain loppumatonta...
- Täytyykertoa
Samanlaiset on aatokset täälläkin. Jotain jäi kesken vaikka ei oikein edes alkanutkaan.. Kuitenkin on sellainen tunne, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Meitä yhdistää ainakin pari yhteistä asiaa. Sitten taas yksi asia erottaakin aika paljon. Näin ainakin luulisin.. Joka tapauksessa hän on vallannut sydämeni peruuttamattomasti. Naiselle jolla on harvinainen nimi..
- selitystäetsin
Rakastan vaan hänen nimeään..tuskin siinä mitään muuta on. Jotenkin jäin kiinni siihen nimeen.
- Trollittelijalle
Hauskaakin provoilla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790