Joo, elikkäs mulla on vähä ongelmana se että en saa oikee kunnolla nukuttuu.. Vaikka oisin nukkunu 11-12h unet nii silti väsyttää aivan kamalasti. Oon siis 13-vuotias tyttönen. Ihmettelen sitä myös hirveesti että saan nukuttua kavereitten luona paljon paljon paremmin ku kotona? Aina haluttas jäähä vaikka kui moneksi yöksi, ku saan nukuttua nii hyvin eikä väsytä yhtään ja oon tosi virkee :P Kertokaa että mistä tää voi johtua ja mitä kannattas tehä Että saisin nukuttuu paremmin!
Miten voisin nukkua paremmin?
4
117
Vastaukset
- Kokeiluja
Tuli mieleeni ekana että, oletko jotenkin onneton kotona?
Syötkö myöhään illalla?
Oletko ehkä netissä viimeisen tunnin ennen nukkumaan menoa?
Nämä voivat olla syitä, jotka vaikuttavat unen laatuun.
Voisit kokeilla myös viilentää huoneesi lämpöä, noin 17-18 astetta on hyvä lämpötila.
Jätä yöpaita kokeeksi pois, alasti nukkuminen rauhoittaa mieltä.- Psykoottinen
Miksi alasti nukkuminen :DDDD
- 175
Hyviä vinkkejä yllä, ja lisäksi voisit vaatia vanhemmiltasi paremman patjan/sängyn itsellesi.
- pqmas
Varmaan lsitaan samoja tässä, mutta:
Veikkaan, että kavereiden luona rentoudut paremmin. Ehkä olette kaverin kanssa niin aktiivisia yhdessä, että siitä seuraa luonnollisesti väsymys (on ollut normaalia aktiivisempi). Toisin, jos vain kotona on, tekemässä omia juttuja (ehkä passiivinen). Toisaalta, jos kotona kaverin kanssa ei samaa esiinny, niin syy on sitten jossain muussa.
Toisaalta kavereilla ollessa on vähemmän paineita, pystyy rentoutumaan. Vastuut jää kotiin. "kuin lomalla". Ja todennäköisesti kaverien vanhemmatkin käyttäytyvät vierasta kohtaan vieraanvaraisesti.
Kotona voi toki sitten olla jotain muutakin, mikä vaikuttaa nukkumiseen. Liian paljon valoa? liian paljon ääniä? yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642