niiin vahvaa ja kovaa. Kyllä mä tiedän että sussa on myös sellainen herkkä puoli ja mä tykkään susta just sellasena kun sä oot <3
Eikä sun tartte mulle esittää
18
<50
Vastaukset
- HuohJaVoiVoi
Aika hyvä veto. Alkeellinen sellainen tosin :)
- kukaskatkerasesiellä
sun kommenttis se vasta alkeellinen onkin.
- HuohJaVoiVoi
kukaskatkerasesiellä kirjoitti:
sun kommenttis se vasta alkeellinen onkin.
Niinkö? :) aivan kuin eivät jostakin perillä olevat työstämäsi kaltaista vastavetoa (heh) osais odottaa? :) Voi että. No, toivottavasti tunnet saaneesi jonkinasteista tyydytystä. Vapaasti vaan, ymmärtäväin parempi pysyä vaiti :)
- Sivusta
HuohJaVoiVoi kirjoitti:
Niinkö? :) aivan kuin eivät jostakin perillä olevat työstämäsi kaltaista vastavetoa (heh) osais odottaa? :) Voi että. No, toivottavasti tunnet saaneesi jonkinasteista tyydytystä. Vapaasti vaan, ymmärtäväin parempi pysyä vaiti :)
Miksi puhut monikossa? Onko tämä palsta oikeasti joidenkin illanviettorinkien yhteinen harrastus?
- meneekö
naiselle vai miehelle
- meneeeee
miehelle
- Jos_saa_kysyä
Kenellekköhän aloittaja oikein runoilee?
- eitotta
Ei niin, mutta en tiedä enää mikä on totta ja mikä ei. Kuka säkin mahdat olla.
- olekilttimulle
Koville kova ja herkille herkkä
- ainakinuseinmiten
Mä olen kiltti ja herkkä :)
- Niinvaanon
Mutta kun mussa on myös se vahva ja kova puoli.
- Saaollakin
mutta näytä rohkeasti myös se toinen puolesi. Ei sitä tarvitse hävetä eikä peitellä.
- tunteenimänäytän
Mihinpäin Suomea menee viestisi sun.
- Jospidettäs
ihan ihmisenä ois kova judu..
- näinvaanonn
Ihmisen tulee olla erilainen eri tilanteissa.
Olen minäkin nähnyt ihmisistä hyvin erilaisen työminän verrattuna yksityiseen minään.Ja mä en ole ikinä pystynyt juuri tuohon tai ymmärtänyt tuota ns kykyä. Olen mikä olen.
- eihelppoa
Mikäs siinä, mutta kauanko luulet jaksavasi kannatella herkkää ?
- vähänerijuttuu
Ei herkkää tarvitse kannatella pösilö. Otapa vähän selvää mitä on herkkyys!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750