Mä kadun, etten suudellut sua, kun yritit. Kadun, että sanoin silloin, että älä kerro enempää. Mä kadun, että olin epämääräinen, kun pyysit suhteeseen. Kadun kaikkea, tehtyä ja tekemätöntä. Ehkei asiat olisi kummemmin muutenkaan, mutta kadun silti. Uskallan sen kirjoittaa tänne, kun tiedän, ettet täällä ole.
Kaduttaa niin stnasti
10
<50
Vastaukset
- niinhänsemenee
Ei kannata menneitä katua. Suutelet sitten seuraavalla kerralla.
- Karvaskalkki
Sellaista ei tule.
- muttanytnukkumaan
Ei kannata siltikään katua, jos et enää ikinä tule näkemään tuota kohdetta niin mitä siitä välität. Sitten vaan suutelet jotakuta toista. Suuteleminen on ihanaa.
- MitäsKirjoittaisit
jos olisin?
- Karvaskalkki
No ei hän täällä ole. Onpa erikoista, jos kaikki nuo kohdat on sattuneet sullekin. Mitäkö kirjoittaisin? En varmaan mitään, jos tietäisin hänen täällä olevan, kun ei olisi takiani.
- nonniin_
Sattuuhan sitä.
- tämä_täältä_tähän
se oli unessani , yritin kyllä suudella häntä mutta hän perääntyi , en tiedä miksi , siksi että poltan tupakkia , kiusallaan , vai jostain muusta syystä ? m to n
- Karvaskalkki
Joo, no tämä ei ollut unessa :)
- valivalivali
Nyyh nyyh blaa blaa mene baariin ja ita olut huomaat ettei asia harmita sua lainkaan.
- Aloittaja1
Kyllä vaan harmittaa, vaikka menisinkin. Miten asia sinuun liittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872