Volvokuskit hoi

EEAs

Miksi teillä on olevinaan aina kiire? Ettekö voi ajaa peltilehmänne voi ajaa rajoituksien mukaan?
Missä mättää? Haluatte näyttää jotakin parempaa ? Kyllä jokaisella automerkillä pääsee ajamaan suurinta sallittua nopeutta mutta jostakin syystä Volvo ,Audikuskit Bmw kuskit rehvastelee. Heikko itsetunto?

8

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VolvoMulkku

Ei ne köyhät toyota kuskit muutoin noteeraa, jos ei säännöllisesti nöyryytä sitä vajaata 80 satasen alueella ajavaa.

• eeeeemeli

Kyllä mie aina ajan suurinta sallittua nopeutta mittarivirhe mukaanlukien. Silti Volvo kuskit painelee ohi aivan älytöntä ylinopeutta.Te ootte semmosta porukkoo jotka ei voi jostakin syystä halua noudattaa nopeusrajoituksia. voi voi voi

• VolvoMulkku
        eeeeemeli kirjoitti:

Kyllä mie aina ajan suurinta sallittua nopeutta mittarivirhe mukaanlukien. Silti Volvo kuskit painelee ohi aivan älytöntä ylinopeutta.Te ootte semmosta porukkoo jotka ei voi jostakin syystä halua noudattaa nopeusrajoituksia. voi voi voi

Ottaako saksantuonnin "eemelin" kuskia todellakin näin itsetuntoon, kun muut ohittavat maantiellä eikä pysy herran nuhteessa siellä takana minne ne kuuluvatkin?

• ottaakoEgoon

Kylläpä aloittajalla on huono itsetunto kun tuollaisia itkeskelee.
      Ihan kaikilla automerkeillä ajetaan ylinopeuksia yhtä lailla, ei se mitenkään ole riippuvainen autosta. Et vaan noteeraan kaikkia, sillä itse ajelet harmaalla hiirulaisella jota ei oikein noteerata mitenkään.

• Aloittajaz

Mulla on aivan hyvä komee auto johon olen tyytyväinen. Niin ihmettelen vaan miksi nopeusrajoituksia tänä päivänä ei välitetä noudattaa. Yleensä lippispäiset Bemarikuskit on pahimpia koheltajia.

• kummajuttutaas

No mikä mättää ? Anna niiden mennä ja älä yritä ottaa kisaa, siitä ei hyvää seuraa.

• D5awd

Kerrotko aloittaja millä autolla itse ajat? Ihan vaan mielenkiinnosta. Ihmettelen myös tuota valitusta, koska eikös se ole vaan parempi, että mennään ohi? Jos on kiire niin ennemmin ohi, kuin se että jäädään perään roikkumaan?

• eiTahallaan

ei ole sen kummemmin kiire, johtuu vain kun autossa on voimaa. ei tarvii käyttää kuin2000 r/max ja auto liikkuu! 400Nm vie ja vauhti ei tunnu missään niin aivan normaalia että voimaa tulee käytettyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe