Olen narsistiäidin lapsi. Narsistiäitini on turvautunut koko elämänsä ajan meidän lapsien apuun. Meitä on kaikkiaan neljä mutta kaksi lasta on joutunut erityisesti olemaan aina vastuussa siitä että äiti, joka on syntyperäinen kuningatar, pääsee aina jonnekin tai saa jotakin. Kaikki on meillä elämässä nurinpäin, minä en ole se, joka saa vanhemmalta siis äidiltä mitään apua vaan minun on aina osattava auttaa häntä oltava valmiina aina jos apua tarvitaan. Äitini on kyllä todella tyhmä sanamukaisesti, johtuneeko siitä tuo hänen itsekeskeisyytensäkin. Elämä on kuin kivirekeä vetäisi hiekassa, se menee eteenpäin vain juuri sen verran kuin jaksan vetää. Yksin se ei mene yhtään. Narsistiäiti vetää aina kuin käsijarrun päälle että meidän olisi vaikeampi vetää. Miksi hän tekee sitä? Vaikka hän saa apua meiltä miksi se pitää vielä tehdä mahdollisimman vaikeaksi auttajalle? Miksi äiti ei ole tyytyväinen että häntä autetaan vaan löytää avusta aina epäkohdat, itse hän antaa vastineeksi jotain oikeasti täysin turhaa (koriste) joka on hänelle muka erityisen tärkeä. Miten se kivireen vedon saa loppumaan kunnialla? Tiedän että äitini aloittaa valittamisen muille, ystävilleen ja sukulaisille jos emme palvele ja ne muut tulevat uhkaamaan ja haukkumaan meitä. Kun pääsisi muuttamaan kerralla toiselle puolen maapalloa niin ettei äitiä tarvitsisi enää nähdä. Lähtisin empimättä heti, jos tilaisuus sellaiseen tulisi. Eikä tulisi ikävä.
Lapsi vetää kivirekeä
Wallbourg
1
<50
Vastaukset
- 6ja10
Sinun pelastuksesi on vain ja ainoastaan täydellinen irottautuminen äidistäsi. Yritä muuttaa toiselle paikkakunnalle ja katkaise kaikkinainen välisi häneen. Älä anna edes sisarustesi kertoa äidistäsi mitään, äläkä anna myöskään sisarustesi kertoa äidillesi sinun elämästäsi.
Tilanteeseesi pätee aivan samat neuvot kuin meihin, jotka valitettavasti olemme joutuneet muuten narsistin elämään.
Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1237130Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664266TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242261Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2731691- 671465
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221406Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581384