http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1437180921443.html
Lola kertoi muutama vko sitten Seiskan haastattelussa että antoi yhden haastattelun Jarkon kanssa Seiskalle erosta ja tämän jälkeen ei koskaan enää anna siitä aiheesta haastatteluita. VAAN KUINKAS KÄVIKÄÄN!!!!!!
Uskomaton tyrkky Lola
17
<50
Vastaukset
- so-wwwhat
Mitäs odotit.
- VoxFlatus
Millä lihava Lollukka elättää itsensä?
- aikamoista
Mikä ihmeen vimma ihmisillä on ruotia erojaan lehdissä ? Nyt Silvokin vaikka erosta on jo iät ja ajat . Onko niin ettei enään muuten pysytä julkisuudessa? Lolan kertomukset kuulosti kyllä ikäviltä , lasten kannalta. Oli aikamoinen yllätys. Hienoa että heillä on isä joka hoitaa lapsia kun äiti on maailmalla
- Neegrocat
Onnittelut Jarkolle.Kauan siedit.Rinta rottingille ja menoksi.
- tyrkkysoga
Unohda tuo mama africa ja ota nainen.
- vaihtoparempaan
tyrkkysoga kirjoitti:
Unohda tuo mama africa ja ota nainen.
Pakkohan on unohtaa, koska Lola haki eron.
- surkuu
Juu, kun ei tehnyt miestään onnelliseksi
- eläintarhanVanhaHuohotta
Lolalla on valtava luomuhinkit. Mälli irtoaa aina ja sen jälkeen unohdan Lolan - kunnes taas...
- sisäpiiritietoa
Ei oo luomut
- muistelkaas
Silarithan se leikkautti, kertoi niistä julkisesti
- fkperpre
Luulisi äidinkin keskittyvän lapsiinsa, eikä julkkistyrkkyuutisointiin itsestään. Ei meitä kiinnosta Lola!
- Tyrkkytynnyri
Tyhmä akkahan tuo on.
- fkpwpps
Ei ole luomuhinkit, muuten...silikoonit.
- possun.selkä
Lolalla myös silikonireidet - ei luomuna voi olla tuollaisia tukkeja.
- gddffj
Ei minun makuun, ei sitten mitenkään...tai no ehkä juovuksissa ollessani.
- kuka_eroaa_seuraavaksi
Lola oikoi vääriä tietoja erostaan ja korosti että hän oli aloitteellinen. Otti myös tavallaan syyn niskoilleen ja toivoi ex-miehelleen parempaa vaimoa.
Tyrkkyä tai ei mutta kuitenkin sivistyneempää kun tangoparin julkinen ja lapsellinen taistelu lehtien palstoilla eron syistä.- mika.odusoga
Lolat ja tangoburgerit = trash
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509