mutta miksi sperman väri on kellertävää kun laskee reisille.
Kuntoa kyllä on
7
191
Vastaukset
- ononon
Niin on ollut täälläkin aina, ja sillä on tehty kakaratkin, kusipäisiä, niinkuin naapureillakin, anna palaa vaan , äläkä mieti turhia, kyllä se ämmille kelpaa.
- jdhakshjd
Eturauhasvaiva... tai sitten runkkailet liian harvoin, pääsee tavara eltaantumaan!
- sfsdfsd
Spermasta tulee keltaista, jos pallit ei pääse tyjhenemään sännöllisin väliajoin. Huomasin tuon itsekkin ja nyt pidän huolen ettei pusseissa ole yli viikon painetta. Kun laukeaa usein, niin sperma muuttuu taas puhtaan valkoiseksi.
- dvvsvvss
Juuri näin
- tumputtajatomppa
Noh, ei milloinkaan muutu kylläkään puhtaan valkoiseksi, vaikka vetelis rasvat hanskaan päivittäin.
- fsbsfbfbsbfb
Eipä niin, se on kirkasta, jos usein laukeaa.
- Anonyymi
Eturauhassyöpä.
Palleista tulee vain siittiöt. Ei niissä oikeasti mitään painetta ole.
Minulta katkaistu piuhat 7 vuotta sitten, eikä pallit ole sen täydemmät.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596