paljas pimppi

pimpsapaljaana

Ajelen itseni aina paljaaksi ja olen huomannut,että miehet tykkää nuolla minua paljon. En ole kehdannut suoraan kysyä, mutta onko se mukavampaa? Minusta se ainakin tuntuu paremmalta kun levitän ja mies nuolee ääriä myöten...

29

2895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v

      On! Itse aina ihailen. Tosin en oo livenä päässy nuolemaa.

      • pimpsapaljaana

      • 61v

        Maistuis se vanhallekkin...namia..nam...nam


    • Jejdjdj

      Kuinka moni mies on pilluasi nuollut?

      • jissa

        Olen nuoresta ollut posliini. Tykkään kaupungillakin vilautella minimekkoakin. Olen vielä nuoren näkönen ja ukot vie hotelliin kun näkee pimsan. Halun metsässäkin olla alasti ja kun mies seuraa niin haluttaa vierrasta, antaa vaan vaikkei tunne. Sellainen kiihottaa.


      • Levanderi

        Missä päin asustelet voin tulla nouleen ;) itse asun Treel


    • pimppipaljaana

      En ole laskenu..mutta kaikki haluavat aina nuolla ja paljon..kyllä ihan seksiäkin välissä mutta 69 ja jalat levällään saan olla usein..ei ne määrät vaan onko se kivaa kun on paljas..vai pitäiskö olla karvat?

      • kilikoli

        Mietipä nyt hetki ite ett onko niitä karvoja kiva töpeksiä jatkuvalla syötöllä vai ei.


    • ölokj

      onko sinulla e-posti kysyisin sinulta ok

    • uyrthegrweqw

      oletko jo käynyt kondylooma testissä jos imet jätkien kusisia munia ja ne on pannu kadulla naisia kuten sinuakin tänään
      herpes tarttuu myös ja on rakkulavaiheessa sellainen että päivänvalossa kukaa ei nuole sinua

    • yesitis

      Paljas pillu on vitusti parempi

    • EiNuole

      Mäkin ajelin posliiniksi, mutta eipä silti irronnut kumppanilta suuseksiä. Nuolee pillua ehkä kaksi kertaa vuodessa :(

      • kilikoli

        Nuolija vaihtoon.


      • onhan niitä hiehiä jotka tahtoo nuolla


      • Uusinuolija

        Tommoinen vaihtoon ihan heti


    • jhgf

      Mulla on täysi posliini ajon toissa päivänä kullin ja pallit on kiva tunne olla moni nainen tykää kun on posliini alapää

    • Pannaannyt

      Pääsisinkö kans nuolee? Mis asut? Puh num tai jotai? ;)

    • Nainenn19

      Olen itsekin nainen, posliini myös. Mutta miehet yleisesti ottaen tykkäävät tosiaan enemmän nuolla paljasta pillua kuin karvaista. Eräs mies sanoi joskus näin "nuolisitko mielummin jäätelöä karvoilla vai ilman?" :D

      • Pannaannyt

        Saaks sua nuolla? Laita jotai puh num jne. ;) 15v


      • Toope98

        Mä nuolisin mielellään posliinipillua, laita numero tai sähköpostis . Olis kiva tavata, ite oon 17v nuorimies.


    • halpaanmenitte

      Sama ukkeli taas asialla kuin edellisessä

    • Onko Turussa Torstaina nuoltavaa posliini pillua?

    • Onko Turussa nuoltavaa posliini pillus?

    • Miisatar

      Ei ainakaan tartte kavoja sylkeä pois,kun ajettu pimppi :)

    • Eipä nuo karvat mitään haittaa silloin kun kunnolla kiihottuu.
      Jälkeenpäin voi sitten karvoja poistella suusta ja hampaiden väleistä eikä harmita yhtään kun on ollut kivaa ja vieressä makaa hyvin tyydytetty nainen ja on itsekin saanut.

    • timpurinumento

      En näe en kuule en haista, metsästän vain kiitosta karvaista. Hei karvojen kasvaa täytyykin sillä karvatonta ei panna saa. Pulipillu ei vaan nappaa ja minkäs teen. Taidan olla nykyisin jo vähemmistössä karvalaukun ihailussani. Ja nuolen kyllä jokakerta kun asialle alan. Ei karvat siinä haittaa lainkaan ja voi muotoilla mielenkiintoisia kampauksia. Vetlookkia nääs.

    • Kyllä paljas pimppi on ehdottomasti parasta nuoltavaa ja vieläpä kiihottavinta 10

    • asdxzcczxczxc

      Olen osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe