Homoja saakin näpäyttää

jokurotisentään

Ovat alkaneet hyppiä silmille

40

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlövc

      Äläpäs valehtele njo uskonhihhulit sitä ovat tehneet ja tekevät yhä että turha kääntää asioita toisinpäin!!!

      • Dumppu

        Kyllä asia on aivan päinvastoin. Homot ja niiden fanit ahdistelee normaaleja ihmisiä niin että pahaa tekee.


      • Jaysus
        Dumppu kirjoitti:

        Kyllä asia on aivan päinvastoin. Homot ja niiden fanit ahdistelee normaaleja ihmisiä niin että pahaa tekee.

        Kuinkahan monta kertaa päivässä olet kokenut tätä ahdistelua ja millä tavalla?


      • Dulli.vasemmassa

        No mitä se Dumppu kirjoitti? Miks sillä Dumpulla on dumpussa, taitaa olla oma dulli.


      • Otetaan.dissi.suuhun

        Kyllä hauska on Dumppu, mulla spragaa pumppu, tälläkin palstalla paskaa tekstiä on aikamoinen sumppu.


      • homohomhomoplää
        Otetaan.dissi.suuhun kirjoitti:

        Kyllä hauska on Dumppu, mulla spragaa pumppu, tälläkin palstalla paskaa tekstiä on aikamoinen sumppu.

        SIIS, antakaa niiden kaikkien ihmisten ja olentojen olla. Perkele, se ei toisille kenellekään kuulu, EI EDES JUMALALLE, joka Perkele Itse teki sellaista syntiä, mistä häntä pitäisi rankaista enemmän kuin yhtäkään muuta ihmistä kuin ISIStä ja meksikaaneja. Perkele, nyt jättäkää kaikki rauhaan. Koskaan ETTE voi tietää toisen tuskasta, läpikäymistä pahoista elämänkokemuksista. Kyllä TOTUUS on sellainen, että ihan saatanan SUURI osa ihmisistä on kärsinyt enemmän kuin Aito, alkuperäinen Jeesuskaan ristillä aikoinaan. Perkele, täällä kaikki muut ovat jo maksaneet, paitsi valtiaat itse, ja kaikki muut meidät on ikuisesti rikki revitty. hyvä homot yms. välittäkää toisistanne, kantakaa toistenne asioita. Hyvää elämää teille kaikille homoille ja muillekin.


    • Ehkäliiankinhyvin

      Homot ovat mestareita uhriuttamaan itsensä. Haluavat kitistä ja olla marttyyreitä ikuisesti. Suomalaisilla homoilla on asiat erittäin hyvin.

      • hlövc

        Katsos valehtelija on liikenteessä. Nim ehkäliiankinhyvin kyllä nuo uskohillulit marttyyria esittää. Tarvittaessa vääristellään ja valehdellaan. Keinoilla eikä toisen kunnioituksella ole väliä kun nämä hihhulit pääsee aukoon päätään.


      • Dumppu

        Tämäkin asia on aivan päinvastoin. Homothan ne marttyyrejä esittävät. Heillä kun on tuo dramatiikka veressä. Kaikki on aina niin "kamalaa!" ja "hirveää!". Pikkusormi pystyssä rennoin rantein itketään milloin mistäkin. Eikä homojen kannattajat kyllä todellakaan keitään muita kunnioita. Homoliittoa vaan pakolla tyrkytetään kuin käärmettä piippuun.


      • SelitäNytt

        Millä tavalla liian hyvin? Eihän heillä ole vieläkään samoja oikeuksia kuin muilla. Kuuluuko ihmisten oikeuksien riippua hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan? Ei kuulu.


      • hajuvesiämyös
        Dumppu kirjoitti:

        Tämäkin asia on aivan päinvastoin. Homothan ne marttyyrejä esittävät. Heillä kun on tuo dramatiikka veressä. Kaikki on aina niin "kamalaa!" ja "hirveää!". Pikkusormi pystyssä rennoin rantein itketään milloin mistäkin. Eikä homojen kannattajat kyllä todellakaan keitään muita kunnioita. Homoliittoa vaan pakolla tyrkytetään kuin käärmettä piippuun.

        Homot leipoo yökaudet pullaa ja sitten ne tuo aamulla niitä työpaikalle. On aika velikultia ,mutta saahan siitä sitten huomiota.


      • nythei

        Millähän tavalla pedofiilit liittyvät homoihin? Pedofilia on sairaus, homous seksuaalinen suuntaus. Miksi se, kummasta sukupuolesta on kiinnostunut, on näin hirveä ongelma näin useille? Herranjestas...


      • Dumppu

        Homous on aina ollut sairaus, vaikka se virallisesti poistettiin. Itseäs ahistaa se jos mies rakastaa naista. Voi hellanlettas kun on niin vaikeaa...


      • mamunvaimo
        hajuvesiämyös kirjoitti:

        Homot leipoo yökaudet pullaa ja sitten ne tuo aamulla niitä työpaikalle. On aika velikultia ,mutta saahan siitä sitten huomiota.

        Meidän työpaikalla leipoo sekä homot että heterot, ja huomaavaisesti tuovat niitä sitten työpaikalle. Kenellekään ei ole koskaan juolahtanut mieleen, että pullan leipominen olisi joku erityinen ongelma...:)


    • juorukelloja

      Kovia ne on työnjohdolle kantelemaan kaikesta, jos joku sattuisi myöhästymään joskus niin kyllä viedään asiaa eteenpäin.

      • hintilläkömennään

        Ei se kantelu ole sukupuolisuuntautunuudesta kiinni vaikkakin naiset ja naismaiset henkilöt syyllistyvätkin siihen useimmin.

        Mikä ihme saa ihmisen narisevaksi rotaksi vaikka kaikkia pitäisi kunnioittaa ja suvaita erilaisuutta - ehkä vain oman itsensä korostaminen kilpailutilanteessa.

        Ja silti mitä hyötyä siitäkään valittamisesta on pidemmän päälle - saa vain vaikean ihmisen maineen ja vähänkö se maksaa vaivaa.

        Suurin osa näistä besservissereistä voisi mennä peilin eteen alasti ja katsoa itseään kunnolla ja omia ajatuksiaan ja miettiä, että mitä vittua he tekevät. Olen nähnyt näitä itseään parempina pitäviä liian usein ja usein tekisi mieli pudottaa he alas kuvittelemaltaan tasolta, mutta jatkuva riitelykään ei johda mihinkään vaan lisää vain stressiä, joten helpointa on vain antaa schaissen valua pitkin ihoa kuten vesi valuu vesilinnun päältä.

        Noin yleensä ne "suvaitsevat" ovatkin niitä suvaitsemattomimpia - hauska totuus, mutta totta.


    • Muuta Venäjälle. Siellä saat näpäyttää homoja ihan lain mukaan.

      • Dumppu

        Eiku muutetaan kaikki homot Venäjälle. Siellä oppisivat että joku moraali on vielä sentään olemassa.


      • Dumppu kirjoitti:

        Eiku muutetaan kaikki homot Venäjälle. Siellä oppisivat että joku moraali on vielä sentään olemassa.

        Moraalisi perusteella kehotan edelleen sinun kaltaisiasi sinne muuttamaan, eikä ole edes kaukana ja tilaakin riittää ja moraali (tai tässä tapauksessa sen puuttuminen) ovat juuri sopivia sinulle ja kaikille muille joilta puuttuu se loppu osa aivoista joka hoitaa sen ajattelun.


      • kuole.pois.natsipaska
        Dumppu kirjoitti:

        Eiku muutetaan kaikki homot Venäjälle. Siellä oppisivat että joku moraali on vielä sentään olemassa.

        Tunge "moraalisi" perseeseesi saatanan vajakki. Teidät kaikki homofoobikot pitäisi kiduttaa hengiltä. Toivottavasti tulet joukkoraiskatuksi ja tapetuksi vitun fasisti.


      • kuole.pois.natsipaska kirjoitti:

        Tunge "moraalisi" perseeseesi saatanan vajakki. Teidät kaikki homofoobikot pitäisi kiduttaa hengiltä. Toivottavasti tulet joukkoraiskatuksi ja tapetuksi vitun fasisti.

        Älä kovin mene yksityiskohtiin noissa uhkausissasi. Hän saattaa vielä liikaa kiihottua niistä.


      • Dumppu
        Olenkosmonautti kirjoitti:

        Moraalisi perusteella kehotan edelleen sinun kaltaisiasi sinne muuttamaan, eikä ole edes kaukana ja tilaakin riittää ja moraali (tai tässä tapauksessa sen puuttuminen) ovat juuri sopivia sinulle ja kaikille muille joilta puuttuu se loppu osa aivoista joka hoitaa sen ajattelun.

        Miksi minun pitäisi muuttaa minnekään? Ei minun moraalissani ole mitään korjattavaa. Se on hyvä moraali, perusarvojen säilyttävä ja perinteitä kunnioittava. Kaikkihan sen tajuaa, että homous ei ole normaalia. Siksi on järkevämpää että homot muuttavat pois Suomesta enkä minä. Ei tartte Venäjälle mennä, voi mennä kauemmaksikin, ei ole multa pois.


      • Dumppu kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi muuttaa minnekään? Ei minun moraalissani ole mitään korjattavaa. Se on hyvä moraali, perusarvojen säilyttävä ja perinteitä kunnioittava. Kaikkihan sen tajuaa, että homous ei ole normaalia. Siksi on järkevämpää että homot muuttavat pois Suomesta enkä minä. Ei tartte Venäjälle mennä, voi mennä kauemmaksikin, ei ole multa pois.

        En olekkaan sinun moraaliasia korjaamassa, sinulla on oikeus omaan moraaliisi, niinkuin minulla ja naapurin Erkillä. Ajattelin vain että Venäjällä olisi enemmän sinunkaltaisiasi ihmisiä ja niinkuin sanoit voit mennä kauemmaksikin jos vaikka sieltä löytyisi joku samallalailla ajatteleva. Ihan sinun parasta tässä ajattelen, niin olisi sinullakin joku juttu kaveri, eikä tarvisi tänne tulla ahdistusta purkamaan.


      • Dumppu

        No okei olen valmis kompromissiin. Viedään kaikki Suomen homot Nigeriaan. Siellä kun viruvat 14 vuotta vankilassa olisi varmasti heillä enemmän kunnioitusta ja kiitollisuutta Suomen oloja kohtaan. Ei inistäisi pienistä. Täällä ei tartte homojen pelätä, mutta se ei kelpaa, vaan vaaditaan vielä jotain avioliittoja.


      • Dumppu kirjoitti:

        No okei olen valmis kompromissiin. Viedään kaikki Suomen homot Nigeriaan. Siellä kun viruvat 14 vuotta vankilassa olisi varmasti heillä enemmän kunnioitusta ja kiitollisuutta Suomen oloja kohtaan. Ei inistäisi pienistä. Täällä ei tartte homojen pelätä, mutta se ei kelpaa, vaan vaaditaan vielä jotain avioliittoja.

        Sinähän voit lähteä sinne mukaan heitä opastamaan kun on näköjään niin tutuksi tullut tuo Nigeria.


      • Dumppu kirjoitti:

        No okei olen valmis kompromissiin. Viedään kaikki Suomen homot Nigeriaan. Siellä kun viruvat 14 vuotta vankilassa olisi varmasti heillä enemmän kunnioitusta ja kiitollisuutta Suomen oloja kohtaan. Ei inistäisi pienistä. Täällä ei tartte homojen pelätä, mutta se ei kelpaa, vaan vaaditaan vielä jotain avioliittoja.

        Oppisit ehkä itsekkin ymmärtämään toisia ihmisiä. Ihan omaa parastasi tässä ajattelen.


      • Dumppu
        Olenkosmonautti kirjoitti:

        Oppisit ehkä itsekkin ymmärtämään toisia ihmisiä. Ihan omaa parastasi tässä ajattelen.

        Kyse tuskin on ymmärtämättömyydestä. Kyllähän tiede esim. ymmärtää monien tautien synnyn ja kehityksen, kuten syöpä tai AIDS, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä tai ihannoida. Ja vaikka joku voisi ymmärtää esim. pedofiilejä, niin ei sitäkään tarvitse hyväksyä saati ihannoida. Asioilla pitää olla joku roti. Homot tarvitsevat rajoja, ei rakkautta.


      • Dumppu kirjoitti:

        Kyse tuskin on ymmärtämättömyydestä. Kyllähän tiede esim. ymmärtää monien tautien synnyn ja kehityksen, kuten syöpä tai AIDS, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä tai ihannoida. Ja vaikka joku voisi ymmärtää esim. pedofiilejä, niin ei sitäkään tarvitse hyväksyä saati ihannoida. Asioilla pitää olla joku roti. Homot tarvitsevat rajoja, ei rakkautta.

        Kyllä tässä taitaa olla ymmärtämättömyydestä kyse. Ei ehkä kuitenkaan siitä ettetkö itse ymmärrä toisia ihmisiä, jota kyllä vahvasti epäilen, mutta siitä että et itse ymmärrä itseäsi. Olet itse hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestasi ja siksi uhoat täällä vihaavasi homoja jotka ovat hyvin varmoja omasta seksuaalisuudestaan. Tämä selittäisi paljon, sillä eihän nyt kukaan joka on täysin varma omasta seksuaalisuudestaan, oli sitten homo, hetero, bi tai joku muu, tuollalailla käyttäytyisi. Tai sitten sinut on vauvvana pudotettu lattialle pariin kertaan.


      • Dumppu
        Olenkosmonautti kirjoitti:

        Kyllä tässä taitaa olla ymmärtämättömyydestä kyse. Ei ehkä kuitenkaan siitä ettetkö itse ymmärrä toisia ihmisiä, jota kyllä vahvasti epäilen, mutta siitä että et itse ymmärrä itseäsi. Olet itse hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestasi ja siksi uhoat täällä vihaavasi homoja jotka ovat hyvin varmoja omasta seksuaalisuudestaan. Tämä selittäisi paljon, sillä eihän nyt kukaan joka on täysin varma omasta seksuaalisuudestaan, oli sitten homo, hetero, bi tai joku muu, tuollalailla käyttäytyisi. Tai sitten sinut on vauvvana pudotettu lattialle pariin kertaan.

        Toi epävarmuus ja viha on kehäpäätelmä. Et ole todistanut mitään.

        En minä vihaa homoja. Olen vain todennut sen tosiasian että homot ovat moraalittomia hysteerisiä valittajia ja että homous on sairaus. Nämä ovat faktoja ja niistä puhuminen ei ole vihaa. Jos pedofiilista sanoo että hän raiskaa lapsia onko sekin vihaa?

        Homoilla on paljon enemmän ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa kuin heteroilla. Homo tajuaa syvällä sydämessään olevansa perverssi. Tämä homojen epävarmuus purkautuu vihana esim. täällä. Ja osa näistä törkeistä kommenteista on jo poistettu. Siitä voimme päätellä kuka todella on hysteerinen epävarma vihaaja ja kuka ei.


      • Dumppu kirjoitti:

        Toi epävarmuus ja viha on kehäpäätelmä. Et ole todistanut mitään.

        En minä vihaa homoja. Olen vain todennut sen tosiasian että homot ovat moraalittomia hysteerisiä valittajia ja että homous on sairaus. Nämä ovat faktoja ja niistä puhuminen ei ole vihaa. Jos pedofiilista sanoo että hän raiskaa lapsia onko sekin vihaa?

        Homoilla on paljon enemmän ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa kuin heteroilla. Homo tajuaa syvällä sydämessään olevansa perverssi. Tämä homojen epävarmuus purkautuu vihana esim. täällä. Ja osa näistä törkeistä kommenteista on jo poistettu. Siitä voimme päätellä kuka todella on hysteerinen epävarma vihaaja ja kuka ei.

        Kysynpä mistä olet nämä "faktat " repinyt? Joku linkki tai vastaava olisi ihan kiva.

        Ja mistäköhän tuo johtuu että juuri homoilla on enemmän ongelmia kuin heteroilla? Olisikohan tällä ja juuri sinun kaltaisilla ihmisillä jotain yhteyttä? Hmm enpä tiedä.

        Suuri osa himojen epävarmuudesta johtuu juuri sosiaalisesta paineesta jonka ihmiset ympärillä asettavat. Joten itse ainakin ymmärrän jos pikkuhiljaa alkaa vituttamaan. Joten turha alkaa muita syyttämään kun vika löytyy kun peiliin katsoo.


    • Aboriginaali

      Irakilainen homo joutuu pelkäämään Suomen vastaanottokeskuksissa
      Yle uutiset 22.11.2015.

      http://yle.fi/uutiset/irakilainen_homo_joutuu_pelkaamaan_vastaanottokeskuksessa_suomessa/8453642
      -------------------------------------------------------------

    • mä.oksalla.ylimmällä

      Eipä ole maailmassa riittävästi tasa-arvoja.
      kun toisilla on enemmän karvoja.
      Ja toisilla taas on valtavat hepit,
      mut toisilla vain pienet kepit.

    • Dumpulla.kaikki.hyvin

      No hei, olen Dumppu, homoja pelkään,
      kohta ne taputtaa minuakin selkään.
      Iskä on sanonut, että pahoja ovat,
      niillä on kuulemma melkoisen kovat.

    • katteellinen

      Kyllä minua niin pistää vihaksi nähdä miehet suutelemassa toisiaan. Mutta vielä enemmän minua harmittaa, kun näen miehen suutelemassa naista...

    • jukkatakalo
    • Nahkatakkimies

      Hei, nuoret miehet, kumpi saa enemmän hämilleen, nuoren miehen vai vanhan rouvan lähentely-yritys. Minulle ei ole homomies koskaan ehdottanut mitään, mutta vanhoja kiihkeitä rouvia on saanut hätistellä kauemmaksi.

      • Dumppu

        Jos homopoika lähentelee niin sitä voi aina vetää turpiin. Vanhempaa naista ei oikein kehtaa lyödä eikä saakaan. Pitää olla sen verran herrasmies.


      • tasaeimeearvot

        Miksi vanhat bupiruusut ja siiderivalaat luulevat saavansa puristella nuoria poikia hanurista, eikä kukaan edes kiinnitä asiaan huomiota? Mutta kun keski-ikäinen setämies taputtaa 18 kesäistä neitoa pepusta niis se mies luultavimmin hakataan henkihieveriin ja sille lätkäistään vielä ahdistelusyyte päälle?


    • Vuosien homohehkutus on käynyt asiana itseään vastaan jo jonkin verran..uskoisin..

    • SEWEW

      NIIN KETKÄHÄN TÄÄLLÄ PALSTOILLA SILMILLE HYPPIVÄT KYLLÄ SE ON NÄMÄ

      USKONHIHHULIT JOTKA HERJAAVAT VALEHTELEVAT JA VÄÄRISTELEVÄT,

      PANETTELEVAT OVAT KAIKKINAISTA PAHUUTTA TÄYNNÄ ITSERIITTOISIA

      NARSISTEJA ASETTUVAT JOPA JUMALAN ASEMAAN!!!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe