Mitään meitä ei ollut.
Olin sulle se kakkonen. Mitäpä tässä enää. Onneksi ei ehditty edetäkään kovin pitkälle. Sait kuitenkin aina minut hymyilemään joten muistelen niitä pieniä hetkiä mitä meillä oli. Haluan sinulle kaikkea hyvää. Toivottavasti olet onnellinen siinä suhteessa mikä sinulla on tai toivottavasti löytyy sinulle oikea. Minä tyhmä luulin että oisit se minulle mutta kaikkea sitä voi erehtyä luulemaan.
Nyt tiedän J että
9
<50
Vastaukset
- Kyösti_Pöysti
Lääkkeet!!!
- JTre
Mistä kaupungista ja mihin kaupunkiin viesti kulkee?
- kuapioon
Kuopioon kuapioooooooooooooon:-)
- eimuutoksiamulla
Miten sä tollasta olet päätellä? Sinä se just olet S.
- kissatjahiiret
?????Mitä vittua????
- jalisäys
Voinko nyt oikeesti laittaa sulle viestin?
- vainrakkautta
Hän olit mulle ykkönen ja oli edelleen. Mä välitän hänestä aivan saakelin paljon, mä rakastan häntä. Rakastan niin paljon et haluun vaan hänen olevan onnellinen.
Mä suunnittelen jatkon hänen toiveidensa mukaan. En haluaa satuttaa häntä tai tuottaa pahaa mieltä. Voi vittu tätä elämää. - onkotämä
J kirjain leikittely enää hauskaa? Mnaisen sairaasta mielen ryöpyistä tulvivaa tekstiä.
Rakastaa ja toisinaan taas mustamaalaa täysillä. Pysy erossa J siitä ja hänen kaveripiiristä et menetä mitään- Jmiehellemarjo
Saan olla katkera kun haluan. Ja olen tosi pettynyt J mieheen. Sen pihalla on usein auto parkissa ja toinen nainen kylässä. Ja on salannut itsestään muutenkin tärkeää kerrottavaa. Niin tärkeää että jos olisi kertonut niin en olisi edes harkinnut tapaamisia. Nyt en kehtaa hänelle sanoa suoraan että tiedän jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770