kumppaninainen? Minä olen hukassa ilman sinua.
Missä olet sieluni
16
<50
Vastaukset
- Siinähyväolla
Ja minä sinua. Sinun kainalossa on niin hyvä olla. Silittää rintaasi ja niitä ihania rintakarvojasi. Nukahtaa viereesi ja herätä ääniisi. Olla vain ihan hiljaa kanssasi. ...
- Minätarvitsensinua
Ei minulla ole rintakarvoja(ehkä 1-5 kpl voi olla), eikä kukaan tiedä miten hyvää/ei-hyvää kainalossani on. Olen väärä mies.
- vaaleahkomies
Oletkohan ollut kerran samassa puistossa kanssani. Aika ahkerasti katselit minun perään.
- Näinluulen
Täällä!
- täälläolenkotona
ja ootan että soitat
- erässevaan
Voi, minä kaipaisin semmoista sielunkumpparimetsämiestä.
- erästoinen
täällähän minä..
- erässevaan
erästoinen kirjoitti:
täällähän minä..
:D olispa se näin helppoa aina, mutta kaipaukseni kohteelle: olet ihana ja on ikävä
- ikävätaas
Älä käytä vaan sanaa. Se on rasittava. Ikävä on:).
- erässevaan
Kylläpäs vaan käytän..sattuneesta syystä, jonka hän tietää vaan :)
- toljottaja
Koska nähdään:)
- eitumma
Hänen kasvonsa taidan tunnistaa.
- erässevan
Lainaan alla olevaa kirjoittajaa: haluan ja tarvitsen sinut elämääni ja samassa hengenvedossa totean, että aina ei saa sitä mitä haluaa tai toivoo..nähdään kun haluat, tai sitten jos vahingossa kohdille osutaan.
- Eienäähuoneita
Minä tarvitsen sinua, muuten olo on kuin katseella vastapäiseen huoneeseen niin tyhjillään, niin tyhjillään... ;)
- Minätarvitsensinua
Minä kuvittelen joka ilta että olisit vierelläni, mutta vaikka kuinka kuvittelen niin ei helpota. Minun täytyisi oikeasti halia ja suukotella kanssasi.
- Minätarvitsensinua
Minä en tiedä miten koskaan löydän sinut. Pelkään, että et ole olemassa. Ilman sinua elämästä ei tule mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770