Eihän meillä enää nukuta ;) huomasin, että sinäkin olit jo hereillä...voi kunpa olisin voinut tuoda aamukahvin vuoteeseen, mutta sänky on liian kaukana :D
Huomentakultsi
8
<50
Vastaukset
- Ootihana
Oletko tosissaan että tarjoilisit aamukahvin sijalle? Milloin se on totta, kysyn vaan, ja vastausta odotan mielenkiinnolla.
- Sillointietenkin
Sitten kun saan sinulta merkin ;)
- Ootihana
Sillointietenkin kirjoitti:
Sitten kun saan sinulta merkin ;)
Milloin SINULLA on aikaa?, minun aikani ei ole rajallista, vaan voin halutessani tehdä elämästäni makean ja kaiken kattavan unelmaelämän ;o).
- Alkup
Ootihana kirjoitti:
Milloin SINULLA on aikaa?, minun aikani ei ole rajallista, vaan voin halutessani tehdä elämästäni makean ja kaiken kattavan unelmaelämän ;o).
Voit varmaankin myös nauttia kermaleivoksestasi täysin siemauksin kera kahvin ;)
- Samakirjoittaja
Ootihana kirjoitti:
Ja onhan minulla aikaa, sitä on kyllä riittämiin..
- Ootihana
Alkup kirjoitti:
Voit varmaankin myös nauttia kermaleivoksestasi täysin siemauksin kera kahvin ;)
Kiitos <3, mutta en syö leivoksia, en mitään muutakaan makeaa, sillä ainoastaan haluan maistella sinua, sillä sinä olet minun herkkuni ja unelmatorttuni ;).
- Mnainen
Ootihana kirjoitti:
Kiitos <3, mutta en syö leivoksia, en mitään muutakaan makeaa, sillä ainoastaan haluan maistella sinua, sillä sinä olet minun herkkuni ja unelmatorttuni ;).
Oi, tiedän kyllä että makeasta et välitä mutta unelmatortut menee ;D ihanaa kun olet olemassa :) toivottavasti taas tavataan pian ;)
- runkopatjasoimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117