Eli onkos joillain samanmoisia kokemuksia? Tulilisko ikäänkuin kelluttelee pinnassa välillä ihan paikallaan? Ja sitten kun se yrittää sukeltaa pohjaan, jää sen takapuoli pintaan kellumaan eikä se pääse sinne. :P Kovasti pohjaan yrittää päästä mutta ei. Jostain luin että jos sillä on kovasti kaasua mahassa niin se johtuu siitä..?? Voisikos sille tehdä mtn?
Vastaukset 4
- mia
olisikohan se nielaissut vaan ilmaa käydessään hengittämässä...? Seuraile onko sen maha turvoksissa ja onko muuten normaali. Mitä syötät sille?
- C.Ensicauda
Syötän sille pakastesurvaria ja silloin tällöin tubifex-kuutioita. Se kyllä joskus "hyppii" vedestä ylös ja silloin kuuluu sellainen ääni kuin se olisi nielaissut ilmaa tai sylkäissyt vettä. :/ Hmm.. muuten kyllä ihan terveen näköinen/oloinen. Ja on aina ollutkin.
- Zuuls
Onko se lihava tai lihavahko?
Tuo ns. kelluminen paikallaan on ihan ok, koska nämä saattavat pohjallakin välillä jähmettyä ties millaiseen asentoon välillä. Sinulla ainoa mikä kuulostaa vähän epänormaalilta on tuo "takapuoli jää pinnalle" juttu..
Mutta, jos on ihan normaali suht.koht solakka tulari, syö hyvin, mitään "kohtauksia" ei ole jne niin seuraile tilannetta ja jos muutosta tapahtuu niin ilmoittelet siitä/niistä sitten.- cynops
Ihan normaalia se kelluminen , ku se ilma joka on siellä jossain säiliössä vatsassa ni on välillä ihan täysi koska yksin kertaises tulilisko on hengitellyt tarpeeksi yleensä juuri maa tasanteelta tullessaan ja ollessaan jonkin aikaa siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741340- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29654- 50642
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 86513
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474