En uskalla soittaa ihastukselle. Viimeksikin kun soitin niin sydän hakkasi tuhatta ja sataa, ääni alkoi värisemään ja olin ihan paniikissa. Mitähän keinoja olisi lievittää jännitystä? Ja mietin sellaistakin asiaa, että onko hölmöä mainita että minua jännittää?
Ihastuminen
5
74
Vastaukset
- fetyui
Vannnon, että oot naispuolinen...
Älkääkä myöskään naiset spämmätkö tälläsii viestejä tänne. - teinuudenaloituksen
Naispuolinen olen. Ja pakko "spämmiä" koska koskaan ei saa hyvää ja tarpeellista vastausta.
Ei muinusta ole noloa tai mahdotonta kertoa että jännittää :) omalls tavallaan söpöä kun nainen soittaa vaikka vähän jänskättääkin. keinoja lievittämään en keksi muutakuin soitella ja tottua.. rauhoittavia en menisi ottamaan :D sitten ei pääsis enää yli pelosta
- Selvitävaan
Voit aivan hyvin sanoa olevasi jännittynyt. Se voi olla kohteen mielestä jopa söpöä. Heitä vähän pilke silmäkulmassa, että jopa nyt jännittää. Älä ole liian ihastunut, kohde voi säikähtää, että olet roikkujatyyppi.
- Tsemppiäsulle
Rohkeasti vaan sanot mikä on, varmasti toinen osapuoli ymmärtää. Voit vähän miettiä etukäteen mitä sanoisit, mutta älä liiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145