Tule nainen rakastelemaan kanssani?
Olen yksinäinen
10
72
Vastaukset
- Lolololololol
Aika epätoivosta
- yksinäinen-mies
Miksi niin, kai yksinäisetkin saa hakea rakasteluseuraa? Onko väärin esittää asia suoraan kun kuitenkin jos hakee parisuhdetta niin naiset ei halua tutustua joten voi sitten hakea suoraan rakasteluseuraa.
- kunhan-vastaan
Vain mies voi kokea haluttavana täysin tuntemattoman elimen, joka huutelee seksiseuraa. Ei kun "rakastelu" siis.
Tuonko luulet ratkaisevan yksinäisyytesi? se hellittää varmasti vähäksi aikaa mutta se henkinen yhteys auttaa paljon enemmän
- Kilttis
Onko naisesta kaveri seuraa. Voitais mennä vaikka salille treenaamaan koska mun motivaatio treenata on nyt tällä hetkellä vähän huono. Voisit siis potkia mua perseelle kun pitäis laihtuakkin hiukan.
- neuvoa
Laittaisit kilttis sometunnuksesi/sähköpostisi kertoisit mistä päin ja millaista seuraa olet etsimässä niin joku nainen saattaisi vastatakin, toisinkuin tällaisiin täysin anonyymeihin valitteluihin.
- 51318
Kunhan trollaa..
- Himolissu
Ei oo,ei tuu,ei tipu lämpö enkä sano juu!
- raparooperäpätti
Kaupungistuneet kostoretkilepakot olivat ainakin yhteen aikaan mieltyneet kyseisen artistin tuotantoon, mitä tämä viimeisin yritti tuossa imitoida, huonosti senkin. Se meni - ei tipu lämpöö enkä sano juu.
- HirvosenNita
Kaupungistuneet kostoretkilepakot... ööh?
Kuulostat tosikolta, joka ei osaa erottaa muiden ihmisten huumorintajua, kuten camp-huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t595603Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953478Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel473372Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L772575SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral622451Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi761928Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3261811Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161403Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal281208- 1401135