Tule nainen rakastelemaan kanssani?
Olen yksinäinen
10
64
Vastaukset
- Lolololololol
Aika epätoivosta
- yksinäinen-mies
Miksi niin, kai yksinäisetkin saa hakea rakasteluseuraa? Onko väärin esittää asia suoraan kun kuitenkin jos hakee parisuhdetta niin naiset ei halua tutustua joten voi sitten hakea suoraan rakasteluseuraa.
- kunhan-vastaan
Vain mies voi kokea haluttavana täysin tuntemattoman elimen, joka huutelee seksiseuraa. Ei kun "rakastelu" siis.
Tuonko luulet ratkaisevan yksinäisyytesi? se hellittää varmasti vähäksi aikaa mutta se henkinen yhteys auttaa paljon enemmän
- Kilttis
Onko naisesta kaveri seuraa. Voitais mennä vaikka salille treenaamaan koska mun motivaatio treenata on nyt tällä hetkellä vähän huono. Voisit siis potkia mua perseelle kun pitäis laihtuakkin hiukan.
- neuvoa
Laittaisit kilttis sometunnuksesi/sähköpostisi kertoisit mistä päin ja millaista seuraa olet etsimässä niin joku nainen saattaisi vastatakin, toisinkuin tällaisiin täysin anonyymeihin valitteluihin.
- 51318
Kunhan trollaa..
- Himolissu
Ei oo,ei tuu,ei tipu lämpö enkä sano juu!
- raparooperäpätti
Kaupungistuneet kostoretkilepakot olivat ainakin yhteen aikaan mieltyneet kyseisen artistin tuotantoon, mitä tämä viimeisin yritti tuossa imitoida, huonosti senkin. Se meni - ei tipu lämpöö enkä sano juu.
- HirvosenNita
Kaupungistuneet kostoretkilepakot... ööh?
Kuulostat tosikolta, joka ei osaa erottaa muiden ihmisten huumorintajua, kuten camp-huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954