Tule nainen rakastelemaan kanssani?
Olen yksinäinen
10
<50
Vastaukset
- Lolololololol
Aika epätoivosta
- yksinäinen-mies
Miksi niin, kai yksinäisetkin saa hakea rakasteluseuraa? Onko väärin esittää asia suoraan kun kuitenkin jos hakee parisuhdetta niin naiset ei halua tutustua joten voi sitten hakea suoraan rakasteluseuraa.
- kunhan-vastaan
Vain mies voi kokea haluttavana täysin tuntemattoman elimen, joka huutelee seksiseuraa. Ei kun "rakastelu" siis.
Tuonko luulet ratkaisevan yksinäisyytesi? se hellittää varmasti vähäksi aikaa mutta se henkinen yhteys auttaa paljon enemmän
- Kilttis
Onko naisesta kaveri seuraa. Voitais mennä vaikka salille treenaamaan koska mun motivaatio treenata on nyt tällä hetkellä vähän huono. Voisit siis potkia mua perseelle kun pitäis laihtuakkin hiukan.
- neuvoa
Laittaisit kilttis sometunnuksesi/sähköpostisi kertoisit mistä päin ja millaista seuraa olet etsimässä niin joku nainen saattaisi vastatakin, toisinkuin tällaisiin täysin anonyymeihin valitteluihin.
- 51318
Kunhan trollaa..
- Himolissu
Ei oo,ei tuu,ei tipu lämpö enkä sano juu!
- raparooperäpätti
Kaupungistuneet kostoretkilepakot olivat ainakin yhteen aikaan mieltyneet kyseisen artistin tuotantoon, mitä tämä viimeisin yritti tuossa imitoida, huonosti senkin. Se meni - ei tipu lämpöö enkä sano juu.
- HirvosenNita
Kaupungistuneet kostoretkilepakot... ööh?
Kuulostat tosikolta, joka ei osaa erottaa muiden ihmisten huumorintajua, kuten camp-huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055